• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Cazza

0,3 mm skilde. Men dina var väl lika stora då kanske? Har du bild på dom?

• Annie24

De skiljde 0,03mm på dem så de va ganska lika.

Har ingen så tydlig bild, men här är en iallafall

• K89
    gravidnr3 skrev 2014-03-30 11:29:59 följande:

Ska höra m sambon om han vill veta smile1.gif isf tar vi reda på det. kanske är kul att veta.. Har en känsla att det är en tjej. Har två döttrar redan.
    Min sambo vill egentligen inte veta, men jag är sååå nyfiken! Kommer nog inte kunna hålla mig :S men sambon får väl kanske hålla för öronen ;) haha! Jag tror vi får en pojke o min sambo o en del andra tror på flicka :)
  • Bananen1984

Hej, här skulle jag vilja haka på. Beräknat 30 september men då sonen var 10 dagar sen så tror jag det blir en oktoberbebis. Har spenderat helgen på soffan (yr och illamående) med att läsa igenom heeeeeela tråden. Har både skrattat och gråtit.

Bor just nu i södra Spanien men kommer flytta till Stockholm i augusti om allt går efter planen.

29 år, gift, 2a barnet, har en son som fyllde 2 i februari i år. 3e graviditeten (hade mf i vecka 5-6 i juli förra året)

• Cazza

Välkommen bananen! Annie.. Dina måste vara tvåäggs va? Skiljeväggen är ju så tydlig!

• MissLis

Idag har jag och maken både tittat på vagn och pyttekläder på KappAhl. (Jag älskar Newbie!)
    Det var så roligt att göra det med bara honom Hjärta

• SysterAnna

Var på Baby och barnmässan i Göteborg igår, en sån besvikelse! På under en timme så hade jag och maken gått igenom allt och hade inte sett något av det vi hade hoppats på. Jag ska väga mig imorgon men gissar på ca 5 kg upp. Är i v 13 +1 idag. 

• tasirvio

Gazza, det skilde en dag mellan mina också.. Skilde ungefär 2mm mellan dem. Ja Annies skiljevägg är verkligen betydligt tydligare än mina hade, ska försöka lägga upp bild om en stund då jag fått igång andra datorn.. Hur långt gången är du Annie?

• Annie24

De skiljde 0,03mm på dem så de va ganska lika.

Har ingen så tydlig bild, men här är en iallafall

Svar på tråden BF Oktober 2014