• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Lillium
    gravidnr3 skrev 2014-03-30 09:56:26 följande:
    Ska göra ul på torsdag. Vecka 13+4. Kan man se kön så tidigt?

Man kan nog se men de brukar inte vilja säga något så tidigt. Du kan ju fråga iaf
  • gravidnr3
    K89 skrev 2014-03-30 10:20:37 följande:
    Läste för någon dag sen här på FL om en tjej som hade fått reda på det i v. 12+? så hoppas du också kan få reda på det :)

Är lite nyfiken men vill samtidigt inte veta
  • K89
    gravidnr3 skrev 2014-03-30 10:31:11 följande:

Är lite nyfiken men vill samtidigt inte veta smile1.gif
    Samma här!! :) men kommer nog ta reda på det ;)
  • gravidnr3
    K89 skrev 2014-03-30 11:13:15 följande:
    Samma här!! :) men kommer nog ta reda på det ;)

Ska höra m sambon om han vill veta isf tar vi reda på det. kanske är kul att veta.. Har en känsla att det är en tjej. Har två döttrar redan.
  • tasirvio

Jag skulle egentligen inte vilja ta reda på, men min sambo vill istället veta.. Han tycker det gör shoppandes lite enklare.. Och jag har nu lovat att vi kan försöka ta reda på nästa gång, eftersom jag tycker vi fått en rejäl överraskning redan nu då vi fått höra att det är två.. Och som ni nämnt hör tidigare så kan det nog vara lättare att shoppa innan, utifall att det blir än längre vistelse på neo.. Jag är i v14 och har gått upp ca 1,5kg, vilket jag tycker verkar otroligt lite med tanke på att jag bär på tvillingar! Cazza, hur stora va dina tvillingar när ni va på ul, och hur långt gången var du då? Våra va ca 7cm, och de räknade då att jag var 13+1..

• Cazza

Våra var strax under 6 cm båda två. Jag var då 12+2. Sedan skiljde de en "dag" i strlk mellAn dem.

• MrsGalotti

Jag gick upp 4kg trots att jag bara är i v 10 men nu har jag gått ner 1 kg sen i fredags så jag landar på +3kg. Mycket men å andra sidan, som vissa diskuterade på fb, jag slutade röka så jag ligger rätt ok till ändå bara jag inte fortsätter gå upp lika snabbt nu.

• Annie24

Cazza hur mycket skiljde det på dem i mm när de sa att det skiljde en dag? Nått sånt sa de inte till mig.

Svar på tråden BF Oktober 2014