• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • MissLis

Jätteroligt att läsa om och se bilder från allas ultraljud! :) På måndag är det dags för min del, visst var det fler som också hade då?

• mitthemligajag
    jonie skrev 2014-05-09 07:24:28 följande:

Hur gör ni andra som blir flyttade? Jag tänker nog fortfarande bf som 12/10 som är utifrån ÄL och sex smile1.gif Går ni andra på nya bf?

Jag vet inte alls hur jag ska tänka:p om vi går efter rul så har jag blivit gravid och plussat på samma dag och de är ju rent omöjligt :p
  • Lisa fisa

Åh vad det är spännande med alla RUL! Längtar som bara den efter att se vårt pyre, men ska inte dit för ens 30 maj.

Har väldigt svårt för att hänga med här på familjeliv... Kan ingen snäll själ bjuda in mig i Facebook gruppen?

• tasirvio

Skriv ett pm till Yarrow här på FL med din e-postadress så lägger hon till dig i FB-gruppen :)

Lisa fisa skrev 2014-05-09 22:43:03 följande:
    Åh vad det är spännande med alla RUL! Längtar som bara den efter att se vårt pyre, men ska inte dit för ens 30 maj. Har väldigt svårt för att hänga med här på familjeliv... Kan ingen snäll själ bjuda in mig i Facebook gruppen?

• Lisa fisa
    tasirvio skrev 2014-05-10 16:03:21 följande:
    Skriv ett pm till Yarrow här på FL med din e-postadress så lägger hon till dig i FB-gruppen :)

Jag har gjort det för någon dag sedan men det har inte hänt något ????
  • Yarrow

Lisa fisa, du skickade ett gästboksmeddelande som jag har svarat på ;) då måste skicka ett privat meddelande med din emailadress så att jag kan bjuda in dig till gruppen! :)

• SysterAnna

Igår var vi och köpte det första till bebisen :) Vi har ju kvar allt från sonen men några nya saker kommer det ändå bli. Polarn och pyret hade kampanj i helgen att man fick en gosekanin (som vi pratat om att vi skulle köpa till skrutt sen innan) om man köpte 3 andra produkter. Så vi gick hem med ett par hängslebyxor och två bodys. Har tänkt att det blir hemresekläderna från BB. Imorgon ska vi på RUL. 

• Makaronipuss1

Längesen jag skrev nu! Är i v 18 (17+5). På onsdag har vi vårt RUL. Spännande det ska bli! Detta är vår tredje och vi har inte velat veta könet tidigare grav, men den här gången hoppas ag att vi ska få veta! :) Hur är det, har alla känt fosterrörelser ännu?

Svar på tråden BF Oktober 2014