• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Irmeline
    saannaa skrev 2014-05-07 21:08:54 följande:
    En liten fråga/undran.. Jag har ultraljud inbokat på fredag nästa vecka och nu fick jag precis veta att det kommer vara begravning för min mormor samma dag. Hur lätt brukar det vara att ändra tiden på ultraljudet? Gör det något att vänta med ultraljudet eller borde jag prioritera ultraljudet framför begravningen?
    Det går nog att ändra, ring och fråga. Du har ju bra skäl att vilja flytta så de kan nog prioritera dig om det finns några alternativa tider öht.
  • Lisa fisa

Hejsan alla... Får man vara med här? Eller är det bara för dom som pratat ett längre tag? Jag är en "norrlandstjej" på 30 år som bor i Halmstad. Har en son på 18 månader och väntar nu nummer två 25 oktober.

• SysterAnna

Bara idag och imorgon att jobba och sedan väntar 3 dagar ledigt! Och på måndag är det rul Har precis gått upp till heltid på jobbet men det är ju bara i 7,5 vecka till. Har börjat räkna ner

• mammasusan
    Lisa fisa skrev 2014-05-07 22:10:00 följande:

Hejsan alla... Får man vara med här? Eller är det bara för dom som pratat ett längre tag? Jag är en "norrlandstjej" på 30 år som bor i Halmstad. Har en son på 18 månader och väntar nu nummer två 25 oktober.

Hej! Klart du får vara med välkommen!
  • Lillium

Lycka till alla som ska på rul och grattis till alla er med lyckade rul! Är fortfarande i en lyckobubbla från i måndags :) så häftigt att få se henne och att allt var bra!

• mitthemligajag
    Lillium skrev 2014-05-08 07:23:17 följande:

Lycka till alla som ska på rul och grattis till alla er med lyckade rul! Är fortfarande i en lyckobubbla från i måndags :) så häftigt att få se henne och att allt var bra!

Tack! Jag är så himla nervös!!!! Ska försöka ta mig samman på jobbet idag, känner mig helt ivrig hehe!! Igår hade bebis gymnastik i magen så jag fick med på film!! Åh nu börjar de bli på riktigt!! Jag är så glad idag!!

Lycka till alla andra kraamasisar
  • Lisa fisa
    mammasusan skrev 2014-05-08 06:44:09 följande:
    Hej! Klart du får vara med välkommen!

Åh tack så mycke!! Så mysigt! 😊 Har ni startat någon facebookgrupp än eller håller ni bara till här?
  • tasirvio
    Lisa fisa skrev 2014-05-08 07:53:13 följande:

Åh tack så mycke!! Så mysigt! Har ni startat någon facebookgrupp än eller håller ni bara till här?
    Hej!

Det finns en facebook-grupp. Du kan sända ett pm till Yarrow, en av medlemmarna här på FL, så lägger hon till dig i vår fb-grupp.. :)
  • Härärjag

Tack för alla svar på min fråga igår ang magens storlek idag hittade jag hjärtljuden, lyckades spela in de tre ggr sen vände sig nog lill*n på sig! Jippi känns skönt!

Har rul den 28 och nu känns det som man kan gå dit utan att bryta ihop av nervositet iaf

Svar på tråden BF Oktober 2014