• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Terese09

Min text försvinner då jag postar Ska på vul i morgon för koll iaf! Blöder lika mkt/lite fortfarande :'(

• Förväntansfull1990

Jag ringde barnmorskan idag och skulle få komma redan imorgon på en föreläsning i grupp om kost, hur man påverkas psykiskt och fysiskt osv... Sen inskrivning 28 feb.

Har inte hunnit läsa igenom tråden så mycket men är det någon mer som bor typ nordväst om Stockholm? :)

• sowe81
    LissanS skrev 2014-02-06 15:55:31 följande:
    Grattis och lycka till! Jag tror att vi är med i samma grupp på FB? smile5.gif  
    Jasså....

Kan det vara du som hade stora testdagen idag?
  • sowe81
    Förväntansfull1990 skrev 2014-02-06 19:38:46 följande:

Jag ringde barnmorskan idag och skulle få komma redan imorgon på en föreläsning i grupp om kost, hur man påverkas psykiskt och fysiskt osv... Sen inskrivning 28 feb.

Har inte hunnit läsa igenom tråden så mycket men är det någon mer som bor typ nordväst om Stockholm? :)

Jag bor inte nordväst direkt men nord iaf

I Vallentuna.

Var bor du?
  • Förväntansfull1990

Är det någon mer än mig som har mycket symtom redan? 
    Jag har fått jätte mycket finnar, ömma och svullna bröst, spytt en gång och mår illa väldigt ofta, forsar snor ur mig, inga humörsvängningar (vilket jag brukar ha), molvärk i både ländrygg och mage, kan inte sova på nätterna.... det var nog allt än så länge! Glad

• Cazza

Hoppar in här! Tredje barnet och bf 10 okt! Mår bra änsålänge, bara lite trött och lite molvärk.

• Sicilien

Tack alla för era söta kommentarer. Jag hoppas det är så som någon av er sa -en sträckning. Nu känner jag inte av nåt av det så jag hoppas på det bästa. :)

Svar på tråden BF Oktober 2014