• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    Sara84 skrev 2014-02-12 12:30:08 följande:
    Någon som är intresserad av en BF lista och/eller en bildtråd?
    Ja men det hade väl varit trevligt :)

Aså stod i duchen å känner INGEN ömhet i brösten....fasen, varför minns jag inte hur det var med den biten sist? :/
  • sowe81
    Irmeline skrev 2014-02-12 08:15:20 följande:

Jag håller med flera före mig, låt oss sluta älta mf, vi blir bara mer nojjiga av det, och det finns ändå inget vi kan göra. Låt oss prata om positiva saker, som illamående ;)

Själv så är mitt främsta symptom trötthet. Däckar tidigt om kvällarna men hur mycket jag än sover är jag trött trött trött. Har för mig att det var värst i början, någon annan som vet när det brukar ge med sig?

Håller med. Låt oss vara positiva. Glädjas av att vi en ett litet frö som gror i magen. Tänk vilken under var höst vi kommer ha
  • sowe81
    Mmalin skrev 2014-02-12 12:33:03 följande:
    Jag tänker att det skulle vara skönt med en FB-grupp. Lite mer privat liksom. Fast det kanske bara är jag?
    Jag skulle ockdå vilja ha en fb-grupp. Någon som kan starta en?
  • majamys

VUL avklarat! Det fanns en fostersäck, men det är så tidigt ännu så det gick inte att se mer än så. Läkaren gissade på kanske 5+0 eller något sådant, så jag fick ny tid om 2 veckor. Nu känns det bara märkligt, jag hade ju nog förväntat mig att det skulle synas NÅGOT mer än bara inget. :/

• L1977
    majamys skrev 2014-02-12 13:55:57 följande:

VUL avklarat! Det fanns en fostersäck, men det är så tidigt ännu så det gick inte att se mer än så. Läkaren gissade på kanske 5+0 eller något sådant, så jag fick ny tid om 2 veckor. Nu känns det bara märkligt, jag hade ju nog förväntat mig att det skulle synas NÅGOT mer än bara inget. :/

När hade du mens sist? O vilken dag är ditt bf?
  • mitthemligajag
    majamys skrev 2014-02-12 13:55:57 följande:

Antar att du läste hela min historia i helgen? Jag är ju i v 6+2 idag, så på typ 5+5 såg dom ingenting förutom fostersäck, vad hade du för hcg världen? Kollade dom? Jag hade ca 1900 på 5+5 och då syntes ju inget som sagt
  • L1977

Nu har jag panik för att jag fick vul så tidigt. Redan på fredag morgon. Kommer då vara i vecka 6+6

Tänk om det inte syns något?

• Emma90

En till som fick lite små panik, ska också på VUL på fredag och jag tror jag kommer vara i 6+4 då.

Håller tummarna att man kan se något på fredag, kommer bli väldigt besviken annars :(

• mitthemligajag

Min svärmor kom till oss efter operationen, hon berättade ATG jag kunde vara lugn för min killes hjärta började inte slå förens i v 8, dom ville skrapa henne i v7 men sa att dom skulle vänta för att se om de kom ut självt och de gjorde de inte utan såg ett tickande hjärta ist

Svar på tråden BF Oktober 2014