• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78

Hej hej :)

Hoppar in här, e beräknad den 6 te okt :) Har 2 barn sedan innan å detta barn kom som en överaskning kan man väl säja, hehe 

Har inga direkta symptom än mer än att det ömmar vissa dagar i boobsen å vissa dagar så känner jag ingenting.
    Men så var det med min son åxå, 

• Shibby
    L1977 skrev 2014-02-12 10:55:44 följande:
    Hur har vi det med shoppandet tjejer? Någon som handlat något till sin bebis än? Jag har bara kollat lite, inte köpt något ännu. Tänkte ev premiär handla på fredag efter vul
    Jag köpte en AIK-body och slog in som ett lite annorlunda sätt att berätta för sambon att jag var gravid. Han blev minst lika glad över att "jag förstått att bebisen kommer bli aik-are" som att jag var gravid igen Glad
  • Singoalla78

Måste fråga ngt, har ni andra tjejer tappat lusten för sex eller har den ökat...jo mitt enda symptom är att jag inte klarar av lukter, dessvärre häller det även killens kroppsdoft...hans andedräkt mm....
    jag skäller på stackarn i ett å får utbrott...å så säjer han helt förstående att han förstår att hormonerna spökar...vad gör jag då? Flippar IGEN, haha ush

• Bonebag
    Singoalla78 skrev 2014-02-12 11:06:26 följande:

Måste fråga ngt, har ni andra tjejer tappat lusten för sex eller har den ökat...jo mitt enda symptom är att jag inte klarar av lukter, dessvärre häller det även killens kroppsdoft...hans andedräkt mm....
    jag skäller på stackarn i ett å får utbrott...å så säjer han helt förstående att han förstår att hormonerna spökar...vad gör jag då? Flippar IGEN, haha ush

Har nada lust för sex eller beröring över huvudtaget, känner mig så hemsk mot sambon :/
  • Singoalla78
    Bonebag skrev 2014-02-12 11:35:28 följande:
    Har nada lust för sex eller beröring över huvudtaget, känner mig så hemsk mot sambon :/
    Guuu va skönt att man inte e ensam ;) klarar inte av kladderiet....
  • Mmalin
    swallin skrev 2014-02-12 10:30:15 följande:
    Hej på er, hoppar gärna on här om jag får? :) vet inte riktigt när jag har bf då jag har väldigt oregelbuden mens. Väntar vårat andra barn och mår helt annorlunda den här graviditeten. Har nästan inga symptom alls förutom trötthet men svårt att säga om det beror på graviditeten eller att det är fullt ös här hemma haha :)
    Samma här, märker i stort sett ingenting. Ganska skönt faktiskt.
  • Lillium
    Singoalla78 skrev 2014-02-12 11:03:09 följande:
    Hej hej :)

Hoppar in här, e beräknad den 6 te okt :) Har 2 barn sedan innan å detta barn kom som en överaskning kan man väl säja, hehe 

Har inga direkta symptom än mer än att det ömmar vissa dagar i boobsen å vissa dagar så känner jag ingenting.

Men så var det med min son åxå, 

Välkommen! Har bf samma dag med samma symptom
  • Singoalla78
    Lillium skrev 2014-02-12 11:55:21 följande:

Välkommen! Har bf samma dag med samma symptom
    Åh tackar :) hehe men va skönt å höra att det är fler, även om jag har 2 barn sedan innan så har man glömt vissa saker...jo jag e 35 år :)
  • Mmalin
    Sara84 skrev 2014-02-12 12:30:08 följande:
    Någon som är intresserad av en BF lista och/eller en bildtråd?
    Jag tänker att det skulle vara skönt med en FB-grupp. Lite mer privat liksom. Fast det kanske bara är jag?
Svar på tråden BF Oktober 2014