Starshaped skrev 2014-08-28 21:27:44 följande:
Tack! Extra skönt att ha några ägg som väntar, än att behöva göra ny behandling. Det är så tidskrävande och emotionellt jobbigt! 6 eskimåer var verkligen inte dåligt! Bra jobbat! :)
Haha! Det har du såååå rätt i, med en "avkomma" i famn kan de nog inte säga nej ;)
Ok! det kan vara så.. Vilken dag går ägglossningssprutan ur?
Kram
Eller hur! Jag är väldigt dåligt insatt i hur det går till när man sätter in eskimåer, men jag antar att man slipper allt som har med stimulerad ägglossning att göra? Det låter skönt för min del i alla fall ;) Hoppas man slipper Suprecur också. Hatade klimakteriet...! Vi hade tur och fick börja med ICSI på en gång, så jag antar att det delvis är svaret på att det gick så bra. Hur gjorde ni? Vanlig befruktning?
Jag tyckte mig läsa någonstans (förhoppningsvis på FASS) att den går ur efter ca 10 dagar. Det skulle i så fall stämma klockrent på min känsla. Det är ju därför man ska vänta såpass länge med gravtest, för att man kan få falskt positivt så länge kroppen är påverkad av sprutan. Jag håller tummarna att det är så för oss båda :)
Hur mår du idag? Kram!