• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • maddddan

ska försöka fick tid för första koll den 30 april dvs om 3 v då hoppas vi att Alien finns kvar där inne å att jag inte får något tidigt missfall eller annat dom varnat för :)

Läste lite graviditets kalendrar då jag tycker de e kul å se va som sker varje vecka osv... men tänkte hur funkar de med oss som gör ivf?

Våra ägg e ju befruktade redan utanför kroppen å placerar sen på plats å ska sen fästa där osv.... hur räknar man på de?

är de från dagen dom tog ut/befruktade ägget eller som e dag 1 å så går man full tid som vilken graviditet som helst efter de eller räknar man från insättning eller annat?
    En tanke jag inte tänkt på innan nämligen lite kul å fundera på ;)

• Supers
    linnea83 skrev 2014-04-09 13:59:14 följande:
    Grattis!!Till mig också för vi PLUSSADE idag ..Känns heeelt overkligt att VI är GRAVIDA!Men det är vi..SÅÅ LYCKLIG!!!

Grattis!!! Måste kännas underbart. Kram kram
  • Sillavi

Grattis!!Till mig också för vi PLUSSADE idag PlusHjärta..Känns heeelt overkligt att VI är GRAVIDA!Men det är vi..SÅÅ LYCKLIG!!!

Jippie stort stort grattis blir så glad av dessa nyheter.
  • Sarahberg
    Grattis!!Till mig också för vi PLUSSADE idag ..Känns heeelt overkligt att VI är GRAVIDA!Men det är vi..SÅÅ LYCKLIG!!!

GRATTIS!!!! Åh vad roligt!!!! Vilken rd plussade du på? Jag är på 12 och har idag fått lite ljusbrunaktigt i trosorna . Har inte ont el nått....men känner ändå typ "fan,det är kört!" Hade du nått "missfärgat"?
  • maddddan
    Grattis!!Till mig också för vi PLUSSADE idag PlusHjärta..Känns heeelt overkligt att VI är GRAVIDA!Men det är vi..SÅÅ LYCKLIG!!!
    grattis va underbart =)
Svar på tråden IVF under 2014