Varför hatar folk MP?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?
Tycker du verkligen att MP värre än andra partier när det gäller detta?
Jag tänker exempelvis på den moderate riksdagsmannen Abdirizak Waberi som satt för moderaterna i försvarsutskottet (trots att denne moderat innan han fick detta förtroendeuppdrag deklarerat att han hyste konservativa muslimska uppfattningar och var öppen med att han vill leva i en islamisk stat i vilken politiken styrs efter koranen). Parallellt med att Waberi satt som riksdagsman för moderaterna var Waberi vice ordförande i Federation of Islamic Organisations in Europe som representerar muslimska brödraskapet i Europa.
Den konstaterade jag för väldigt längesedan, men blev solklart när man tyckte det var okey att islamsk man i partiet inte behöver skaka hand med kvinnor.
Ut med MP och KD, deras tid är över och förlegad.
Även MILJLÖpartiet har helt frångått sin huvudsyssla och värna om miljö, till inte ens ha frågan.
Sen skulle vi behöva ett miljöparti, men inte den skiten som vi har nu.
Den konstaterade jag för väldigt längesedan, men blev solklart när man tyckte det var okey att islamsk man i partiet inte behöver skaka hand med kvinnor.
Ut med MP och KD, deras tid är över och förlegad.
Även MILJLÖpartiet har helt frångått sin huvudsyssla och värna om miljö, till inte ens ha frågan.
Sen skulle vi behöva ett miljöparti, men inte den skiten som vi har nu.
Till vad?
Ut med MP och KD, så är balansen kvar.
Tittar man tittar på olika partiers lokalpolitiker så kommer du hitta tveksamma politiker inom alla parter. Frågor? Ja jag undrar om du inte ser skillnaden på att sitta i riksdagens försvarsutskott eller att sitta som ungdoms- eller lokalpolitiker?
Tycker du att det är rimligt att du har med Anna Sundberg på din lista (eller Rebecca Weidmo Uvells lista om vi ska vara korrekta)? Anna Sundberg blev medlem i MP efter det att hon flyttat tillbaka till Sverige och efter det att hon lämnat all religion och blivit ateist. Hon tar ju avstånd från islamism?
https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/anna-23-lamnade-sverige---for-ett-liv-med-jihadister/
Tittar man tittar på olika partiers lokalpolitiker så kommer du hitta tveksamma politiker inom alla parter. Frågor? Ja jag undrar om du inte ser skillnaden på att sitta i riksdagens försvarsutskott eller att sitta som ungdoms- eller lokalpolitiker?
Tycker du att det är rimligt att du har med Anna Sundberg på din lista (eller Rebecca Weidmo Uvells lista om vi ska vara korrekta)? Anna Sundberg blev medlem i MP efter det att hon flyttat tillbaka till Sverige och efter det att hon lämnat all religion och blivit ateist. Hon tar ju avstånd från islamism?
https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/anna-23-lamnade-sverige---for-ett-liv-med-jihadister/