• Jamku

Varför hatar folk MP?

För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?

Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Skrikhögeraktivist

Jag hatar Mp p.g.a. Daniel Helldén. Han skapar farliga trafiklösningar som leder till konflikt, osämja, skador och i värsta fall döden.

• KillBill
    klyban skrev 2018-07-17 00:17:41 följande:

Nej, det är han säkert inte.

Men använder hon bilen mer än väldigt enstaka ggr, så dyker ett ansvar upp.

Annars hade ju det räckt och säga, det är inte min bil och min man delar inte min syn på miljö, The End.

Men detta har ju varit på tapeten med "miljövänner" rätt länge, och hur de ska värna om miljön och har en gammal sopatipp till bil som bara spyr ut dåliga saker.

Det finns ingen som har påstår att bilen har framförts av Isabella Lövin men ändå blir hon kritiserad. Enligt SVT så körs bilen ca 300 mil per år. Det är mindre än 1 mil per dag. Det låter inte som en bil som används särskilt ofta.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Skrikhögeraktivist
    KillBill skrev 2018-07-17 01:12:39 följande:
    Det finns ingen som har påstår att bilen har framförts av Isabella Lövin men ändå blir hon kritiserad. Enligt SVT så körs bilen ca 300 mil per år. Det är mindre än 1 mil per dag. Det låter inte som en bil som används särskilt ofta.
    Varför ska hon inte ha kritik för detta? Hon får ju inte ens sin egen familj att respektera hennes miljöbudskap. Hur ska hon kunna leda ett land?
  • klyban
    KillBill skrev 2018-07-17 01:12:39 följande:
    Det beror väl på, kör man bara korta stadsresor, så kan den vara rätt flitigt använd.
    Det var dock roligt se henne när hon blev ställd emot väggen.
    hur många meter var det?
  • tobbe01

Vågar man hoppas att MP åker ut i valet i höst? JA det vågar man.

• KillBill
    klyban skrev 2018-07-17 01:19:28 följande:

Det beror väl på, kör man bara korta stadsresor, så kan den vara rätt flitigt använd.

Det var dock roligt se henne när hon blev ställd emot väggen.

Det låter på dig som att om att du tycker stt det är ok att utkräva ansvar från politiker för deras partners förehavanden. Men det kanske bara gäller för politiska motståndare eller när det gäller kvinor?
  • klyban
    KillBill skrev 2018-07-17 06:37:10 följande:
    Det låter på dig som att om att du tycker stt det är ok att utkräva ansvar från politiker för deras partners förehavanden. Men det kanske bara gäller för politiska motståndare eller när det gäller kvinor?

Nä, det är du som säger.
    Dock sa jag det såg roligt ut, du förstår väl det är fundamentala skillnader mellan dessa två?

Och än mer lustigt när du redan konstaterat att jag anser inte att två personer med skilda politiska inriktningar ska stå för den andras partnerns val.

Jag bara antar att maken inte är MP, men är han, då börjar det bli mer intressant och skoj Katt

hur många meter var det?
  • slirren
    KillBill skrev 2018-07-17 06:37:10 följande:
    Det är klart att det smittar ner henne då de är partners. Precis som det hade gjort om han drev ett företag med oljetankers som dumpade lasten i havet.
  • KillBill
    slirren skrev 2018-07-17 09:12:01 följande:
    Det är klart att det smittar ner henne då de är partners. Precis som det hade gjort om han drev ett företag med oljetankers som dumpade lasten i havet.
    Jisses, snubben har en bil som han använder för att köra tunga stenar med  (han är stenhuggare) . Han kör 300 mil per år. Du gör en liknelse med en oljetanker som dumpar lasten i havet
  • slirren
    KillBill skrev 2018-07-17 10:11:57 följande:
    Jisses, snubben har en bil som han använder för att köra tunga stenar med  (han är stenhuggare) . Han kör 300 mil per år. Du gör en liknelse med en oljetanker som dumpar lasten i havet
    Jag försöker vara övertydlig för din skull. Både du och jag vet (vilket även tidningarna har tagit upp) att det finns många bättre bilar som också klarar att köra "tunga stenar". Men det är inte prioriterat vilket är hela grejen.
Svar på tråden Varför hatar folk MP?