• Fläderpärlan

Ivf mars 2014

Hej! Vi har äntligen fått påbörjat vårt efterlängtade ivf. Vi var på vårt första besök i Falun den 18/2 och fick börja spraya synarela redan samma kväll. Vi kör alltså det långa protokollet! Det känns så himla overkligt, nu är det liksom vår tur?! Vi har beräknat ÄP i slutet av mars i alla fall och nu vore jag jättetacksam och glad om Ferdinand fler ivf:are där ute som vill hänga med på tråden och som är ungefär där vi är i vår ivf-process :) Kan tillägga att det här är vårt förta försök och vi försöker vara positiva och hoppas som bara den, nu fan ska det här gå!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-20 13:07
    * det finns ska det givetvis stå, inte Ferdinand

• Svar på tråden Ivf mars 2014
  • Bell13

Natten mellan fredag och lördag har jag haft rosa flytning bara väldigt lite som en enkrona. Inget färskt blod och inget blod när jag kissar.

När jag vaknar idag är det samma sak. Det är lutinusrester som är rosafärgade men inget blod i urinen och inget färskt blod.

Jag mådde igår väldigt illa och hade svårt att äta vid lunch. Men är orolig XL och har inte vul förrän på torsdag och det blir fyra oroliga dagar. Mår illa nu igen men det kan lika gärna vara lutinusen.

• Bell13
    Sookie85 skrev 2014-04-20 19:59:11 följande:

Bell13 håller tummarna att allt är dom det ska! Kram

Tror det är missfall. Det är klarrött blod och har ingen förhoppning att det här ska gå bra alls.
  • liamae
    Bell13 skrev 2014-04-22 06:14:01 följande:
    Tror det är missfall. Det är klarrött blod och har ingen förhoppning att det här ska gå bra alls.

Håller tummarna för att det ändå ska gå bra. Kramar
  • Bell13
    liamae skrev 2014-04-22 08:42:32 följande:

Håller tummarna för att det ändå ska gå bra. Kramar
    Har fått tid för vul imorgon 11.15. Ovissheten är värst. Blöder bara på kvällen och natten. Trycker verkligen när jag kissar men inget blod alls.
  • zinnia
    Bell13 skrev 2014-04-22 08:48:44 följande:
    Har fått tid för vul imorgon 11.15. Ovissheten är värst. Blöder bara på kvällen och natten. Trycker verkligen när jag kissar men inget blod alls.

Men åh nej!! Kan det inte bara vara urinvägsinfektion?! Hoppas hoppas att det blir bättre!
  • Bell13
    zinnia skrev 2014-04-22 23:02:51 följande:

Men åh nej!! Kan det inte bara vara urinvägsinfektion?! Hoppas hoppas att det blir bättre!
    Det är nog missfall det forsar blod nu
  • liamae
    Bell13 skrev 2014-04-23 08:26:52 följande:
    Det är nog missfall det forsar blod nu

Hur är det med dig nu? Kunde de se nåt på vulet?
  • ingridfreja

BELL13: Så ledsen för din skull! Det är så tungt med missfall, tillåt dej själv att vara jätte ledsen o sörja i några dagar nu sen reser du på dig och så ger ni er på det igen!!♥

• ingridfreja

Vårt ultraljud igår gick bra, allt var som det skulle och läkaren sa att det var mycket liten risk för MA nu då de sett att allt är okej. Är i v8!

Svar på tråden Ivf mars 2014