• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Maryswe
    religionmakesconflict skrev 2014-03-03 23:44:21 följande:

Kollade oxå på deras sida.. 350kr o frikort gäller o ingen remiss behövs :)) Undrar bara från vilken vecka dom.gör vul
    Jag tror att det är från när kan gått 7 fulla veckor :)
  • Elmiina

Ringde och fick en tid nästa vecka och kommer då va i 6+0. Dom ifrågesatte eller undrade inte ens varför jag ville göra ett ultra :) Bor ni i Stockholm så ring dit!!

• sussana
    Elmiina skrev 2014-03-04 09:09:07 följande:
    Ringde och fick en tid nästa vecka och kommer då va i 6+0. Dom ifrågesatte eller undrade inte ens varför jag ville göra ett ultra :) Bor ni i Stockholm så ring dit!!

Aaa skönt:) jag ringde igår och då sa dom att man måste blöda eller ha väldigt ont om man ska få göra ultraljud tidigt! Men vist vill jag titta efter hur det ser ut efter missfallet i januari. Man vill ha en bekräftelse på liv:)
  • Maryswe

Jag ringde till en privatklinik i Farsta för att de ligger närmare och de var jättetrevliga. Väldigt fullbokade dock. Hade kunnat fått tid om två veckor men då kunde inte jag. Så om tre veckor ska jag dit. Lika bra, för då borde man kunna se hjärtat slå och det är nog det enda som kommer kunna lugna min oro...
  • Elmiina

Maryswe: men vad bra :D så skönt att kunna boka in själv istället för att bråka med sin bm

• Maryswe
    Elmiina skrev 2014-03-04 11:00:07 följande:

Maryswe: men vad bra :D så skönt att kunna boka in själv istället för att bråka med sin bm

Ja verkligen! Och de var supertrevliga också :)
  • religionmakesconflict

Supertack för tipset! Ringde imorse o fick tid 21 mars...ifprågasatte ingenting...kommer då va i vecka 7+2 är det för tidigt för att se nått? Såg dom nått på dig i vecka 6?
  • Elmiina

Dom såg ett litet hjärta ticka i v.7 förut. Nu kommer jag va i 6+0 så det är tveksamt om de kommer kunna se något denna gång. Men i v.8 borde man kunna se något :)

• religionmakesconflict
    valere skrev 2014-03-04 05:16:38 följande:
    Hej tjejer! Nu får jag äntligen ta plats i den här delen av forumet. :) Har precis fått reda på att jag är gravid. Det är första barnet och vi har försökt ett tag, men efter min första Pergotime sitter jag nu här och kan inte riktigt förstå. Men på testet står det ju klart och tydligt "Gravid" :) BF ska vara 9 november. Nu väntar jag bara otåligt på att sambon ska vakna så att jag får dela med mig av den goda nyheten! :)

SuperGrattis!!! :)
Svar på tråden Bebis november 2014