• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (jom)
    Annonym0202 skrev 2014-02-24 11:21:43 följande:
    Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!
    Tänk inte ens tanken. Med operation kan en penis endast bli en enda cm längre,
    så hitta hellre en kvinna som inte tillhör de ytliga som nobbar pga storleken.

• Fjäril Vingad

Finslipa din teknik istället, att använda det du har i storlek just nu och dessutom tunga och fingrar utöver det, så slipper du plåga dig med nåt som antagligen inte gör sån skillnad i slutändan.

• Anonym (Realistkuken)
    JoJs mamma skrev 2014-02-24 12:10:18 följande:
    Finslipa din teknik istället, att använda det du har i storlek just nu och dessutom tunga och fingrar utöver det, så slipper du plåga dig med nåt som antagligen inte gör sån skillnad i slutändan.
    Tyvärr räcker inte det för många kvinnor idag. En kuk ska vara stor annars duger man inte till är tyvärr det nya som gäller. Jag hoppas verkligen att någon snart kommer på ett hållbart och säkert sätt att göra en kuk större så männen kan känna sig nöjda och likaså kvinnorna. Jag är den första som kommer att fixa till min kuk i så fall, oavsett om jag måste belåna mig stort för att genomföra det.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 13:51:50 följande:
    Tyvärr räcker inte det för många kvinnor idag. En kuk ska vara stor annars duger man inte till är tyvärr det nya som gäller. Jag hoppas verkligen att någon snart kommer på ett hållbart och säkert sätt att göra en kuk större så männen kan känna sig nöjda och likaså kvinnorna. Jag är den första som kommer att fixa till min kuk i så fall, oavsett om jag måste belåna mig stort för att genomföra det.
    Jag har inte träffat många tjejer som säger att stor är att föredra mot normalstor och därtill andra färdigheter (och tro mig, vi PRATAR).

Det är killar som oftare är fixerade vid stor kuk än vad tjejer är.
  • Hembakt
    Låter som kvinnorna du mött har mer silicon i huvudet än brösten...
  • Anonym (Realistkuken)
    JoJs mamma skrev 2014-02-24 13:54:53 följande:
    Jag har inte träffat många tjejer som säger att stor är att föredra mot normalstor och därtill andra färdigheter (och tro mig, vi PRATAR).

Det är killar som oftare är fixerade vid stor kuk än vad tjejer är.
    Varför pratar ni om kukstorlek om det inte är intressant? Många föredrar en stor, ett färre antal föredrar en normalstor och i stort sett ingen föredrar en liten kuk som ändå rätt många män har. Varför skulle de vara nöjda när ingen tjej tycker att deras kukstorlek är särskilt lockande?

Jag vet att de flesta tjejer skulle njuta mer av mig om min kuk var större än den är. Därför har jag också börjat dra mig undan från att ha penetrerande sex med min kuk med tjejer jag ligger med.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 14:01:49 följande:
    Varför pratar ni om kukstorlek om det inte är intressant? Många föredrar en stor, ett färre antal föredrar en normalstor och i stort sett ingen föredrar en liten kuk som ändå rätt många män har. Varför skulle de vara nöjda när ingen tjej tycker att deras kukstorlek är särskilt lockande?

Jag vet att de flesta tjejer skulle njuta mer av mig om min kuk var större än den är. Därför har jag också börjat dra mig undan från att ha penetrerande sex med min kuk med tjejer jag ligger med.
    Jag har pratat om det några gånger för att de erfarenheter jag har av stora kukar är HÖGST smärtsamma. Och de tjejkompisar som dejtat nån med modell större delar den smärtsamma erfarenheten.

Killar som har stor tror ofta att det är det enda som gäller och kör på bara, och jag säger att fy FAN vad ont det gör.

De jag har sex med numera är högst normalt byggda och då kan både de och jag ge oss hän på ett helt annat sätt. Man behöver inte hålla tillbaka liksom.

Visst finns det absolut tjejer som vill ha stora, men de är på intet sätt i majoritet - det skulle jag satsa rätt många slantar på.
  • Anonym (Anon)
    Here he go again....
  • CarinaL26

Realistkuken har stött på en sån kvinna EN gång. Han generaliserar detta sedan till att gälla ALLA kvinnor.

Svar på tråden Förstora Penis