• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • CarinaL26

Min förra kille hade en betydligt större kuk än min nuvarande. Ändå har jag mycket bättre och skönare sex med min nuvarande. Hur kan det komma sigvtror du?

• gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 14:36:41 följande:
    Mer upphetsande att jag använder en större dildo på henne än att jag knullar henne med min lilla kuk...hur ska man tolka det?

Nej.
    Snarare att det är upphetsande att göra något annat. Men jag vet att det inte spelar någon roll vad jag eller någon annan säger, du har bestämt dig för att det är så och ser inget annat.

Jag tycker det är synd att du är så övertygad om detta.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-26 21:35:07 följande:
    Snarare att det är upphetsande att göra något annat. Men jag vet att det inte spelar någon roll vad jag eller någon annan säger, du har bestämt dig för att det är så och ser inget annat.

Jag tycker det är synd att du är så övertygad om detta.
    Och det är alltid detta "något annat" som upplevs bättre. Det är säkert så att de flesta skulle njuta med mig och min kuk, men inte lika mycket som med en större kuk eller dildo. Därför har jag dragit mig bort från att ha penetrerande sex och föredrar annat som ger kvinnan det där "något annat" som är skönare. Vill helt enkelt inte knulla längre. Men man kan ju ha ett bra sexliv ändå på andra sätt.
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 22:15:33 följande:
    Och det är alltid detta "något annat" som upplevs bättre. Det är säkert så att de flesta skulle njuta med mig och min kuk, men inte lika mycket som med en större kuk eller dildo. Därför har jag dragit mig bort från att ha penetrerande sex och föredrar annat som ger kvinnan det där "något annat" som är skönare. Vill helt enkelt inte knulla längre. Men man kan ju ha ett bra sexliv ändå på andra sätt.
    Fan vad trist kompis. Du kan hänga med mig och titta någon bra serie {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-26 22:40:58 följande:
    Du kan hänga med mig och titta någon bra serie {#emotions_dlg.flower}
    ??
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 22:47:54 följande:
    ??
    Jag ville bara muntra upp dig.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-26 23:00:33 följande:
    Jag ville bara muntra upp dig.
    Kom på ett fungerande sätt att göra en kuk större så... Solig