• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (tjejen)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:12:58 följande:
    Jag tror fortfarande att generellt så undviker kvinnor att prata just kukstorlek med män.
    Fast om vi undviker det, hur vet du då vad vi säger till varandra? Du är ju en man...

Sedan som de flesta andra skrivit, jag har haft sex med två storkukar, två småkukar och en medelstor. Kan säga att småkukarna var absolut skönast. Man kan klämma åt dem ordentligt och verkligen känna av dem. Retsamt och härligt. Medelkuken var väl rätt medelbra också. Storkukarna var dåliga och gjorde bara ont. Tog säkert en kvart tills jag ens fick in den och sedan fick de ta det lååångsamt för att det inte skulle göra ont.

Jag tycker inte ens att en storkuk ser bättre ut för jag tänker bara på att det ska göra ont av dem. Föredrar absolut en liten kuk fast medelstor är okej. Jag väljer bort killar om jag hör att de har stora. Tex så är det en just nu som har en riktigt grov enligt honom själv som försöker förföra mig. Blä säger jag bara. Skulle aldrig nånsin ligga med honom. Däremot försöker jag själv förföra en av småkukarna för att jag saknar hans lilla kuk så jävla mycket.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-24 23:18:54 följande:
    Jag har blivit väldigt nyfiken efter alla tusentals inlägg om din kuk, skulle jag kunna få se den?
    Varför vill du se den?
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (tjejen) skrev 2014-02-24 23:19:31 följande:
    Fast om vi undviker det, hur vet du då vad vi säger till varandra? Du är ju en man...

Sedan som de flesta andra skrivit, jag har haft sex med två storkukar, två småkukar och en medelstor. Kan säga att småkukarna var absolut skönast. Man kan klämma åt dem ordentligt och verkligen känna av dem. Retsamt och härligt. Medelkuken var väl rätt medelbra också. Storkukarna var dåliga och gjorde bara ont. Tog säkert en kvart tills jag ens fick in den och sedan fick de ta det lååångsamt för att det inte skulle göra ont.

Jag tycker inte ens att en storkuk ser bättre ut för jag tänker bara på att det ska göra ont av dem. Föredrar absolut en liten kuk fast medelstor är okej. Jag väljer bort killar om jag hör att de har stora. Tex så är det en just nu som har en riktigt grov enligt honom själv som försöker förföra mig. Blä säger jag bara. Skulle aldrig nånsin ligga med honom. Däremot försöker jag själv förföra en av småkukarna för att jag saknar hans lilla kuk så jävla mycket.
    Klart att det alltid finns undantag och du är ett av få undantag. Men även hos dig ligger jag med medelkuk inte så bra till i så fall...
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:24:13 följande:
    Varför vill du se den?
    För att jag vill se om den är så hemsk som du påstår. Och så gillar jag kukar.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-24 23:30:30 följande:
    För att jag vill se om den är så hemsk som du påstår. Och så gillar jag kukar.
    Du vet ju hur liten den är, räcker inte det? Finns massvis med bilder på större och snyggare kukar än min på nätet för dig att se i så fall. För jag är rätt säker på att min kuk i övrigt utöver storlek inte heller passar in på dina preferenser. 
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:35:31 följande:
    Du vet ju hur liten den är, räcker inte det? Finns massvis med bilder på större och snyggare kukar än min på nätet för dig att se i så fall. För jag är rätt säker på att min kuk i övrigt utöver storlek inte heller passar in på dina preferenser. 
    Nej det räcker inte.
    Du behöver såklart inte visa mig men jag har kik så du kan inboxa mig om du vill så får du mitt namn där.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-24 23:48:10 följande:
    Nej det räcker inte.
    Du behöver såklart inte visa mig men jag har kik så du kan inboxa mig om du vill så får du mitt namn där.
    Vad är kik?

.
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:52:41 följande:
    Vad är kik?

.
    En app till smartphones där man kan skicka meddelanden till varandra.
  • NoCanDo

Penisförlägning ger dig inte ett längre stånd min vän, kirurgen "hämtar" den korta bit du har innanför kroppen och syr ihop dig igen. Den ser längre ut i omklädningsrummet, kallas också för "duschrumseffekt" den ser längre ut men det är i stortsett samma stånd, det kan bli lite skillnad ja men den är inte stor. Fetare kan du göra den absolut men längre, naa det vette 17.

• Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-24 23:59:36 följande:
    En app till smartphones där man kan skicka meddelanden till varandra.
    Ok. Men jag vet fortfarande vad de flesta kvinnorna anser om en kuk som min, att den är otillräcklig sett till vad de föredrar. Skulle du mot förmodan tycka annorlunda förändrar det inte särskilt mycket för mig och min situation.
Svar på tråden Förstora Penis