• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:52:31 följande:
    Men nu behöver vi inte prata ytterligheter. En på 13 cm ska jämföras med en på ca 18 cm om vi pratar åt andra hållet. Hur många skulle föredra 13 cm före 18 cm, inte alls många!
    Jo majoriteten av de jag känner, det inkluderar även lite homosexuella män då.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nymulen skrev 2014-02-24 23:02:06 följande:
    Tack men jag tror inte att vi kan hjälpa till här. Det behövs nog ett proffs.  En psykolog. Mänskligheten har klarat sig ganska länge med alla storlekar. God natt.
    Ingen kan hjälpa till. Skrev det som första inlägg.  Sov gott
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Realistkuken)
    HäckHäxan skrev 2014-02-24 23:01:42 följande:
    Jo det är det. Dessutom beror det ju på vem den sitter på. Är man inte attraherad av någon så kan den ha störst kuk i världen och ändå vara direkt avtändande.
    Kvinnor som behöver lite större för att komma vaginalt vill inte ha en liten kuk som min.
  • Anonym (Realistkuken)
    HäckHäxan skrev 2014-02-24 23:05:00 följande:
    Jo majoriteten av de jag känner, det inkluderar även lite homosexuella män då.
    18 cm skulle minst 95% av alla kvinnor välja före en på 13 cm. Allt annat är skitsnack.
  • ManiLund
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:08:07 följande:
    Kvinnor som behöver lite större för att komma vaginalt vill inte ha en liten kuk som min.
    Jag tror inte det är din kuk som är problemet utan köttstycket den hänger på.

Du lider med största sannolikhet av en tvångsmässig störning. Möjligen också av kukdysmorfobobi. Du är en en penisanorektiker med andra ord.

Du behöver nog inte en större kuk utan en annan hjärna. Men det är ju minst lika problematiskt som att få en större kuk. :)
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-24 23:04:19 följande:
    Du spekulerar igen för du känner inte de kvinnor jag känner. Jag lovar att de skulle ha sagt det om det hade varit ett issue. De har inga problem med att snacka om fetischer, fisting, analsex och flera män på en gång. Så varför skulle ett krav som du fabulerar om - att inget slår en stor kuk  - vara något de inte vågar eller eller inte vill nämna? Du är så insnöad på det så jag börjar nästan tro att du vill ha det på det sättet...
    www.examiner.com/article/men-who-have-a-small...

Jag tror fortfarande att generellt så undviker kvinnor att prata just kukstorlek med män.
  • Anonym (Realistkuken)
    ManiLund skrev 2014-02-24 23:12:31 följande:

Du lider med största sannolikhet av en tvångsmässig störning. Möjligen också av kukdysmorfobobi. Du är en en penisanorektiker med andra ord.

Du behöver nog inte en större kuk utan en annan hjärna. Men det är ju minst lika problematiskt som att få en större kuk. :)
    Jag lider för att jag har för liten kuk, inget annat.
  • Anonym (Realistkuken)
    ManiLund skrev 2014-02-24 23:12:31 följande:

Hur stor kuk har du själv förresten?
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:12:58 följande:
    Jag tror fortfarande att generellt så undviker kvinnor att prata just kukstorlek med män.
    Och jag tror att grisar kan flyga. Vi är båda lyckliga i vår egen tro. Men den blir inte mer sann för det.
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:04:13 följande:
    För min del kan det vara lika stor uppskattning om en kvinna tycker om att se min kuk som att få den i sig.

Bröst går att ändra på, om man vill. Man har ett val. En kuk man inte göra större, även om man vill. Viss skillnad...

Jag har blivit väldigt nyfiken efter alla tusentals inlägg om din kuk, skulle jag kunna få se den?
Svar på tråden Förstora Penis