• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • HäckHäxan
    Nymulen skrev 2014-02-24 21:45:21 följande:
    Handhavandefel kallas det att ha utrustning men inte kunna använda den på rätt sätt. Skärp dej.
    Bäst Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:28:17 följande:
    Klart att kvinnor inte nämnt storlek för dig, du är man och kvinnor skulle aldrig nämna sådant bland män. Det är något som kommer upp när det bara är kvinnor som pratar.

Är du lågt begåvad? Kvinnor pratar visst om sånt med sina killkompisar, du vet man kan prata om sex även om man är av olika kön. Jag har till och med skickat bild på när jag knullar till min bästa kompis, bara för att retas för jag vet att han samma dag sumpat till det med tre olika kvinnor, ratade en träff med två av den för den tredje skulle komma men fick förhinder så där stod han utan sex frustrerad som fan, så jag skickade en bild för att strö salt i såret, så charmig är jag Tyst
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Realistkuken)
    HäckHäxan skrev 2014-02-24 22:56:49 följande:
    Är du lågt begåvad? Kvinnor pratar visst om sånt med sina killkompisar, du vet man kan prata om sex även om man är av olika kön. Jag har till och med skickat bild på när jag knullar till min bästa kompis, bara för att retas för jag vet att han samma dag sumpat till det med tre olika kvinnor, ratade en träff med två av den för den tredje skulle komma men fick förhinder så där stod han utan sex frustrerad som fan, så jag skickade en bild för att strö salt i såret, så charmig är jag Tyst
    Sex ja, men specifikt kukstorlek tror jag de flesta kvinnor undviker att prata om med män, iaf ärligt utan att ljuga om vad man verkligen tycker.
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:47:03 följande:
    Precis, en liten medelkuk som min är inget märkvärdigt att se jämfört med en stor kuk.

Bröst är inget könsorgan som används vid penetrering. Hår kan man anpassa. En kuk kan man inte göra något åt...det är skillnaden.

Klart de lyckas få relationer och knulla, men de kommer aldrig vara de som ger en kvinna det bästa och oförglömliga sexet, det duger inte kukarna till för.
    Du har problem med läsförståelsen? Att se på något är inte samma som att vilja ha det i sig.

Bröst går visst att jämföra, då det finns män som är helt galna i bröst och män som faktiskt ratar kvinnor med små bröst enbart för att de har små bröst, så visst tusan kan man jämföra.

En av de killarna jag varit med som knallade bäst hade kanske 9-10 cm kuk, han är den enda som fått mig att komma nära att få orgasm bara genom penetrering, ingen annan har lyckats med det trots att deras kukar varit större. INgen aning om hur fan han gjorde men nån teknik hade han som var sjukt grym alltså.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:48:59 följande:
    En helt omärkvärdig kuk, ja. Det är inte många kvinnor som skulle välja den framför en på säg 18-20 x 15-16.
    Jo det är det. Dessutom beror det ju på vem den sitter på. Är man inte attraherad av någon så kan den ha störst kuk i världen och ändå vara direkt avtändande.
    Canis meus id comedit
  • Nymulen
    HäckHäxan skrev 2014-02-24 22:54:30 följande:
    Bäst Skål
    Tack men jag tror inte att vi kan hjälpa till här. Det behövs nog ett proffs.  En psykolog. Mänskligheten har klarat sig ganska länge med alla storlekar. God natt.
  • Anonym (Realistkuken)
    HäckHäxan skrev 2014-02-24 23:00:24 följande:
    Du har problem med läsförståelsen? Att se på något är inte samma som att vilja ha det i sig.

Bröst går visst att jämföra, då det finns män som är helt galna i bröst och män som faktiskt ratar kvinnor med små bröst enbart för att de har små bröst, så visst tusan kan man jämföra.

En av de killarna jag varit med som knallade bäst hade kanske 9-10 cm kuk, han är den enda som fått mig att komma nära att få orgasm bara genom penetrering, ingen annan har lyckats med det trots att deras kukar varit större. INgen aning om hur fan han gjorde men nån teknik hade han som var sjukt grym alltså.
    För min del kan det vara lika stor uppskattning om en kvinna tycker om att se min kuk som att få den i sig.

Bröst går att ändra på, om man vill. Man har ett val. En kuk man inte göra större, även om man vill. Viss skillnad...

• HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:50:36 följande:
    Nej, det har jag inte missat. Men av någon anledning är det ändå viktigt för många kvinnor att det ska vara en stor kuk.

Det tror jag inte, inte om det finns en storkukad i lokalen.
    Du tror en himla massa.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:28:17 följande:
    Klart att kvinnor inte nämnt storlek för dig, du är man och kvinnor skulle aldrig nämna sådant bland män. Det är något som kommer upp när det bara är kvinnor som pratar.
    Du spekulerar igen för du känner inte de kvinnor jag känner. Jag lovar att de skulle ha sagt det om det hade varit ett issue. De har inga problem med att snacka om fetischer, fisting, analsex och flera män på en gång. Så varför skulle ett krav som du fabulerar om - att inget slår en stor kuk  - vara något de inte vågar eller eller inte vill nämna? Du är så insnöad på det så jag börjar nästan tro att du vill ha det på det sättet...
    www.examiner.com/article/men-who-have-a-small-penis-that-enjoy-humiliation-as-a-fetish

• Anonym (Realistkuken)
    HäckHäxan skrev 2014-02-24 23:04:13 följande:
    Du tror en himla massa.
    Du med...
Svar på tråden Förstora Penis