• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 07:34:45 följande:
    Ok. Men jag vet fortfarande vad de flesta kvinnorna anser om en kuk som min, att den är otillräcklig sett till vad de föredrar. Skulle du mot förmodan tycka annorlunda förändrar det inte särskilt mycket för mig och min situation.
    Okej, synd att du tycker det.
  • Anonym (.)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 07:34:45 följande:
    Ok. Men jag vet fortfarande vad de flesta kvinnorna anser om en kuk som min, att den är otillräcklig sett till vad de föredrar. Skulle du mot förmodan tycka annorlunda förändrar det inte särskilt mycket för mig och min situation.
    På vilket sätt skiljer sig din situation från majoriteten av världens män (som verkar klara sig ganska bra)?
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (.) skrev 2014-02-25 12:24:10 följande:
    På vilket sätt skiljer sig din situation från majoriteten av världens män (som verkar klara sig ganska bra)?
    Att det finner sig i att vara en kompromiss till kuk, som kvinnan finner sig i för att han är bra på annat. Men en duglig kuk har de flesta män inte i kvinnors ögon. Vill man vara med en kvinna som drömmer och fantiserar om andra bättre kukar så visst.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-25 11:51:46 följande:
    Okej, synd att du tycker det.
    Ja, tyvärr har alla storleksfixerade kvinnor skadat mig så att det blivit så.
  • Anonym (.)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 12:54:03 följande:
    Den storleksfixerade personen som har skadat dig är du själv.
  • Anonym (Kille)

Nu säger du alla fast du menar en. Barn brukar säga "Alla andra har...." men du borde väl ga vuxit ifrån det?

Jag säger det igen: INGEN kvinna har någonsin klagat på min kuk och då har jag legat med att antal.
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:08:07 följande:
    Kvinnor som behöver lite större för att komma vaginalt vill inte ha en liten kuk som min.
    Det är inte särskilt många som kommer enbart av vaginalt, de flesta kör en kombo. De som gör det har nog oftast en lättillgänglig g punkt och har lyckats hitta någon vars form på kuken passar perfekt, dock få förunnat.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Anon)
    Och hur många är alla?
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-25 13:05:55 följande:

Nu säger du alla fast du menar en. Barn brukar säga "Alla andra har...." men du borde väl ga vuxit ifrån det?
    Jag säger det igen: INGEN kvinna har någonsin klagat på min kuk och då har jag legat med att antal.
    Jag har legat med drygt 70 kvinnor och ingen har uttryckt att de gillat kuken något speciellt. Hade jag haft en stor kuk hade jag fått hört det väldigt mycket om hur uppskattad och skön den var.
  • Anonym (Realistkuken)
    HäckHäxan skrev 2014-02-25 13:15:52 följande:
    Det är inte särskilt många som kommer enbart av vaginalt, de flesta kör en kombo. De som gör det har nog oftast en lättillgänglig g punkt och har lyckats hitta någon vars form på kuken passar perfekt, dock få förunnat.
    Men de som gör det kommer skönare och lättare av en stor kuk.
Svar på tråden Förstora Penis