• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • camcam1

Och för att förtydliga så menar jag inte alla killar som i alla... Utan de som har dåligt självförtroende och tror att allt i livet handlar om kuken...

• Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-25 19:11:59 följande:
    Du är mer storleksfixerad än någon annan jag har stött på.

Hur ska de du ligger med uttrycka sig för att du ska förstå att de gillar din kuk?
    Senaste närkontakten jag hade med en så sa jag inget om den men det märktes ändå ganska tydligt att jag gillade den.
    Intressant, du har alltså stött på en hel del som är storleksfixerade?

Finns många sätt. Se på den med imponerande sugen blick, att de har en iver när det suger och leker med den, lika där med imponerande och sugen blick. Att de visar njutning när man trycker in den.

Tecken på att kuken inte är så skön och att en större skulle varit skönare är när det tar 15 minuter för dem att komma med min kuk men kommer på 2-3 minuter med en större dildo.
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 07:50:20 följande:
    Intressant, du har alltså stött på en hel del som är storleksfixerade?

Finns många sätt. Se på den med imponerande sugen blick, att de har en iver när det suger och leker med den, lika där med imponerande och sugen blick. Att de visar njutning när man trycker in den.

Tecken på att kuken inte är så skön och att en större skulle varit skönare är när det tar 15 minuter för dem att komma med min kuk men kommer på 2-3 minuter med en större dildo.
    När storleken har kommit på tal har det oftast varit med mina manliga vänner eller med sexpartners.

Jag tycker inte att det är ett bra tecken på att de inte skulle gilla det, kan bero på många saker. Jag kommer alltid fortare ensam än när jag har sex med någon.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-26 08:35:37 följande:
    Jag tycker inte att det är ett bra tecken på att de inte skulle gilla det, kan bero på många saker. Jag kommer alltid fortare ensam än när jag har sex med någon.
    Nu menade jag inte ensam, utan när jag använder en större dildo på samma tjej.
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 08:50:06 följande:
    Nu menade jag inte ensam, utan när jag använder en större dildo på samma tjej.
    Extra upphetsande att du använde en? Det behöver inte betyda att din kuk är oduglig.

Har du bara haft engångsligg?
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 07:50:20 följande:
    .
    Om du nu anser att du inte har en stor kuk, hur vet du då att kvinnor gör så med såna? Eftersom du själv inte har någon?
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-26 09:01:27 följande:
    Extra upphetsande att du använde en? Det behöver inte betyda att din kuk är oduglig.

Har du bara haft engångsligg?
    Mer upphetsande att jag använder en större dildo på henne än att jag knullar henne med min lilla kuk...hur ska man tolka det?

Nej.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-26 09:13:07 följande:
    Om du nu anser att du inte har en stor kuk, hur vet du då att kvinnor gör så med såna? Eftersom du själv inte har någon?
    Jag har hört en hel del om upplevelser män med stor kuk varit med om.
  • Anonym (Skitsnack)

Nu antar du ju att det bara handlar om kuken, vilket det inte gör i ett förhållande :) Lång ifrån, min partner hade ingen erfarenhet och kom ett 10 tal gånger de första gångerna vi hade sex, jag vet att hon är nöjd, och skulle inte bli mer nöjd av en kille med större :)

Svar på tråden Förstora Penis