• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (Realistkuken)
    JoJs mamma skrev 2014-02-24 20:13:03 följande:
    Jo, du är bitter så till den milda grad att det inte spelar nån roll om du så opererar dig till den största kuk universum skådat. Jag skulle inte ta i dig med tång ens.

Tacka vet jag mina älskare, normalt funtade och utrustade män, och inte bittra nånstans fast livet inte alltid varit schysst mot dem. Dem kan man umgås med utan att surna för all framtid pga bitter attityd.
    Du vet inget om mig förutom den bild du får av mig här. Sen att du inte vill ta i mig med tång bryr jag mig inte ett dugg om. Jag får ligga så mycket jag känner för det om jag vill, Men nu vill jag inte det eftersom min kuk inte duger till för de flesta kvinnorna.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 19:45:49 följande:
    Tror du att dom talar om för dig att dom njöt mycket mer med tidigare partners större kukar?

Jag är inte ett dugg bitter, jag är realist och förhåller mig till att min kuk aldrig kommer vara något speciellt.

Du är bitterheten personifierad!
  • Anonym (Realistkuken)
    JoJs mamma skrev 2014-02-24 20:23:32 följande:
    Den bild du ger av dig är inte direkt positiv.

Bitterhet är jävligt avtändande...
    Nej och med all rätt eftersom jag har en kuk som aldrig kan vara något positivt överraskande.

En liten kuk är också avtändande för många kvinnor.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-24 20:23:33 följande:

Du är bitterheten personifierad!
    Nej, realist och missnöjd över att inte ha en duglig kuk. Längtar till dagen då det går att operera eller på något sätt få den större så jag också får uppleva hur det känns att ha en duglig kuk att knulla kvinnor med.
  • Anonym (Synd)

Tycker synd om den här killen! Kanske du behöver jobba på ditt självförtroende lite.. har medel storlek på min och jobbat som bartender i ett flertal år och jag kan ju säga att man träffar en hel del kvinnor i detta yrke, och om det nu hade gått något rykte så hade jag nog inte fått så mycket som jag har fått. Många har tom hört av sig igen. Bytte Yrke för dryga 6år sen då jag blev pappa och sambo, min sambo kan inte komma genom penetration så vi har lite kompliment som vi använder, och ja vi har en större variant på dildo, men hon kommer inte av den heller! Tycker du borde tänka om med synen på sex, penetration är inte allt!

• Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Synd) skrev 2014-02-24 20:46:02 följande:
    Tycker synd om den här killen! Kanske du behöver jobba på ditt självförtroende lite.. har medel storlek på min och jobbat som bartender i ett flertal år och jag kan ju säga att man träffar en hel del kvinnor i detta yrke, och om det nu hade gått något rykte så hade jag nog inte fått så mycket som jag har fått. Många har tom hört av sig igen. Bytte Yrke för dryga 6år sen då jag blev pappa och sambo, min sambo kan inte komma genom penetration så vi har lite kompliment som vi använder, och ja vi har en större variant på dildo, men hon kommer inte av den heller! Tycker du borde tänka om med synen på sex, penetration är inte allt!
    Nej, penetration är inte allt. Jag har sagt tidigare att jag slutat mer och mer med penetrerande sex eftersom jag känner att min kuk inte är tillräcklig för att en kvinna ska njutit tillräckligt mycket. Tyvärr är det svårt att hitta kvinnor som nöjer sig med annat sex än att mannens kuk penetrerar henne.
  • Anonym (Synd)

Jag tror nästan all kvinnor vill ha mer än bara penetration... iallafall som jag har uppfattat dem under alla år.. g-punkter, klitoris etc etc ... och det är väl inte bara kvinnan som ska få njuta? Du och din kompis ska väl också få njuta av denna härliga varma blöta grottan haha

• Anonym (Synd)

Sex är väl rätt så ömsesidigt...

Svar på tråden Förstora Penis