Förstora Penis
Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!
Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!
Den bild du ger av dig är inte direkt positiv.
Bitterhet är jävligt avtändande...
Åh herrejösses...
Tycker synd om den här killen! Kanske du behöver jobba på ditt självförtroende lite.. har medel storlek på min och jobbat som bartender i ett flertal år och jag kan ju säga att man träffar en hel del kvinnor i detta yrke, och om det nu hade gått något rykte så hade jag nog inte fått så mycket som jag har fått. Många har tom hört av sig igen. Bytte Yrke för dryga 6år sen då jag blev pappa och sambo, min sambo kan inte komma genom penetration så vi har lite kompliment som vi använder, och ja vi har en större variant på dildo, men hon kommer inte av den heller! Tycker du borde tänka om med synen på sex, penetration är inte allt!
Jag tror nästan all kvinnor vill ha mer än bara penetration... iallafall som jag har uppfattat dem under alla år.. g-punkter, klitoris etc etc ... och det är väl inte bara kvinnan som ska få njuta? Du och din kompis ska väl också få njuta av denna härliga varma blöta grottan haha
Sex är väl rätt så ömsesidigt...