• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (Realistkuken)
    ManiLund skrev 2014-02-24 16:50:34 följande:
    Hur liten är din kuk?

15,5 x 12,5.
  • Nymulen
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 16:49:03 följande:
    Jag tränar och har muskler. Jag tjänar rätt bra med pengar. Jag har bra självförtroende. Jag har en hård kuk.

Hjälper allt detta mig att lyckas med kvinnor i den sexuella världen? Nej, inte speciellt mycket alls. Hade jag haft en stor kuk hade en helt annan värld öppnats. Hade jag inte haft något av det tidigare nämnda utan bara en stor kuk hade jag ändå haft helt andra möjligheter än jag nu har.

Går du omkring med en skylt med storleken skriven på eller talar du om det för alla du vill flörta på? I vilket fall tror jag ditt problem finns där. Brudarna jag träffat har då inte frågat om storleken först.
  • Anonym (Kille)

Mina 13x11 cm räcker för att få min tjej att skrika av njutning på det sätt jag använder den. Varför skulle jag vilja ha större då?

• Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 17:03:39 följande:
    Det spelar ingen roll om det är det enda viktiga eller inte för kvinnor. Att stor kuk är viktigt räcker för att jag inte ska duga till och därav att jag vill göra min kuk större, så den duger. Jag vill knappt längre ha penetrerande sex med min egen kuk eftersom en kvinna inte kan finna så mycket njutning av det när kuken inte är stor.
    Håller Brad Pitt dig från att gå ut öht? Gör vetskapen om att någon i stan kan ha en Mercedes AMG att du aldrig kör din bil? Är du fullt påklädd och inomhus hela somrarna bara för att Marcus Schenkenberg finns?

Du skapar ett problem bara för att du tror att kvinnor bara bryr sig om en stor kuk. Jag hör vad du säger men tycker att du generaliserar alldeles för mycket och drar helt fel slutsatser. Jag vet inte vad som har hänt dig för att bli så cynisk och självkritisk, på gränsen till att ha förlorat allt vad självkänsla heter. Precis som du säkert har saker hos en kvinna som du kan tycka är extra attraktivt så vet du att allt inte handlar om att ha just denna fysiska sak eller inte för att du skall tycka hon är det bästa sedan skivat bröd.
  • Anonym (Realistkuken)
    Nymulen skrev 2014-02-24 17:20:47 följande:

Går du omkring med en skylt med storleken skriven på eller talar du om det för alla du vill flörta på? I vilket fall tror jag ditt problem finns där. Brudarna jag träffat har då inte frågat om storleken först.
    Det handlar om att kunna göra det skönt för en kvinna, inte att få henne på kroken. En stor kuk är skönare tycker de flesta kvinnor, då är det rätt värdelöst med en liten medelkuk att försöka uträtta något med.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-24 17:30:27 följande:
    Mina 13x11 cm räcker för att få min tjej att skrika av njutning på det sätt jag använder den. Varför skulle jag vilja ha större då?
    Hur mycket tror du inte hon då skulle njuta med en stor kuk?

Du har ett undantag till kvinna. Om du en dag ska ut på jakt igen kommer en kuk i din storlek vara något du måste kompensera upp rejält för att inte bli tokratad av de flesta kvinnorna.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-24 17:54:22 följande:
    Håller Brad Pitt dig från att gå ut öht? Gör vetskapen om att någon i stan kan ha en Mercedes AMG att du aldrig kör din bil? Är du fullt påklädd och inomhus hela somrarna bara för att Marcus Schenkenberg finns?

Du skapar ett problem bara för att du tror att kvinnor bara bryr sig om en stor kuk. Jag hör vad du säger men tycker att du generaliserar alldeles för mycket och drar helt fel slutsatser. Jag vet inte vad som har hänt dig för att bli så cynisk och självkritisk, på gränsen till att ha förlorat allt vad självkänsla heter. Precis som du säkert har saker hos en kvinna som du kan tycka är extra attraktivt så vet du att allt inte handlar om att ha just denna fysiska sak eller inte för att du skall tycka hon är det bästa sedan skivat bröd.
    Kvinnor pratar mycket kukstorlek med varandra. När det gäller små kukar är det på ett skrattretande och hånande sätt i sammanhang när de pratar om mindre bra upplevelser och när det gäller stora kukar är det med nyfikenhet, spänning och kring bra upplevelser. En stor kuk har ett värde som få andra egenskaper kan väga upp, så enkelt är det. Man kan aldrig upplevas som bra med en liten medelkuk eller mindre, bara ok. För att upplevas bra krävs en stor kuk.

På sexkontaktsajter efterfrågas ofta män med krav på stor kuk.

Storkukade män sprids det ofta rykten om och många vet att dessa har en stor kuk. Kvinnor pratar om det, raggar upp för att prova o.s.v. Har man en liten kuk sprids illrykten om det. Har du en medelkuk så är man inget speciellt som någon vet något om.

På swingers-/sexklubbar kan jag tänka mig att de storkukade känner de flesta till och att det är dessa män som får ligga överlägset mest i sådana kretsar också.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 19:07:52 följande:
    Hur mycket tror du inte hon då skulle njuta med en stor kuk?

Du har ett undantag till kvinna. Om du en dag ska ut på jakt igen kommer en kuk i din storlek vara något du måste kompensera upp rejält för att inte bli tokratad av de flesta kvinnorna.

Bullshit är det enda jag kan säga. Har haft flera tjejer innan henne och ingen har haft problem med min kuk. Du har valt att vara bitter det är det enda detta handlar om.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-24 19:37:11 följande:

Bullshit är det enda jag kan säga. Har haft flera tjejer innan henne och ingen har haft problem med min kuk. Du har valt att vara bitter det är det enda detta handlar om.
    Tror du att dom talar om för dig att dom njöt mycket mer med tidigare partners större kukar?

Jag är inte ett dugg bitter, jag är realist och förhåller mig till att min kuk aldrig kommer vara något speciellt.
  • Fjäril Vingad

Jo, du är bitter så till den milda grad att det inte spelar nån roll om du så opererar dig till den största kuk universum skådat. Jag skulle inte ta i dig med tång ens.

Tacka vet jag mina älskare, normalt funtade och utrustade män, och inte bittra nånstans fast livet inte alltid varit schysst mot dem. Dem kan man umgås med utan att surna för all framtid pga bitter attityd.

Svar på tråden Förstora Penis