• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Synd) skrev 2014-02-24 20:59:36 följande:
    Jag tror nästan all kvinnor vill ha mer än bara penetration... iallafall som jag har uppfattat dem under alla år.. g-punkter, klitoris etc etc ... och det är väl inte bara kvinnan som ska få njuta? Du och din kompis ska väl också få njuta av denna härliga varma blöta grottan haha
    Eftersom jag inte känner att min kuk duger åt kvinnorna så finner jag inte så mycket njutning för egen del heller. Är bekvämare att sköta den biten själv utan krav på prestation.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 21:25:22 följande:
    Eftersom jag inte känner att min kuk duger åt kvinnorna så finner jag inte så mycket njutning för egen del heller. Är bekvämare att sköta den biten själv utan krav på prestation.

Just det, din känsla. Inte kvinnors känsla. Nåja, det är självvalt din situation.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-24 21:28:05 följande:

Just det, din känsla. Inte kvinnors känsla. Nåja, det är självvalt din situation.
    Min känsla är så för att jag vet att kuken inte får just någon kvinna att känna att jag kan göra något speciellt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 21:31:21 följande:
    Min känsla är så för att jag vet att kuken inte får just någon kvinna att känna att jag kan göra något speciellt.

Kan teknikträning vara nåt? Märkligt att jag inte har samma problem som har en mindre än du, eller hur?
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 19:16:47 följande:
    Kvinnor pratar mycket kukstorlek med varandra. När det gäller små kukar är det på ett skrattretande och hånande sätt i sammanhang när de pratar om mindre bra upplevelser och när det gäller stora kukar är det med nyfikenhet, spänning och kring bra upplevelser. En stor kuk har ett värde som få andra egenskaper kan väga upp, så enkelt är det. Man kan aldrig upplevas som bra med en liten medelkuk eller mindre, bara ok. För att upplevas bra krävs en stor kuk.
    Hur vet du att de pratar kukstorlek? Och om de nu gör det, tror du det är det enda avgörande för dem? De kvinnor jag känner som pratat om sex med en man så har det absolut viktigaste saken varit hur han varit i sängen - bra eller dålig. Men även saker som har varit rena katastrofen där mannen inte har fattat nått om vad sex går ut på och hur man har bra sex. Har aldrig hört ett ord om storleken. Däremot män som kommer för fort, som har varit för fulla och inte fått upp den/kunnat behålla ståndet och de som inte fattar hur man smeker en kvinna (typ: tokgnuggat eller varit på helt fel ställe).

På sexkontaktsajter efterfrågas ofta män med krav på stor kuk.

Storkukade män sprids det ofta rykten om och många vet att dessa har en stor kuk. Kvinnor pratar om det, raggar upp för att prova o.s.v. Har man en liten kuk sprids illrykten om det. Har du en medelkuk så är man inget speciellt som någon vet något om.

På swingers-/sexklubbar kan jag tänka mig att de storkukade känner de flesta till och att det är dessa män som får ligga överlägset mest i sådana kretsar också.
    Är du ute efter att få ligga via sexkontakter eller IRL? Kanske träffa nån som som tycker om dig på riktigt? Många av annonserna skrivs utav män för de har en kink för att se sin fru med en stor kuk. Det innebär alltså att det är kvinnan som har det kravet. Och hur många kvinnor finns det via sexannonser kontra i verkliga livet? Om du vill vara den välhängde riksbetäckaren på swingerklubbar så är det ditt val. Men har det slagit dig att kvinnorna där lever ett liv utanför klubben och då med en man som till 99,999% säkerhet har en normalstor kuk. Vad är det som får henne att välja honom istället för en tillfällig partner från klubben? Och har du någonsin besökt en sån klubb eller varit med om partnerbyte/swinging/cuckold? Det handlar inte om att kvinnan skall ha sex med en stor kuk utan att ha sex med andra oavsett storlek på kuken. 

• Nymulen

Handhavandefel kallas det att ha utrustning men inte kunna använda den på rätt sätt. Skärp dej.

• Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-24 21:39:39 följande:

Kan teknikträning vara nåt? Märkligt att jag inte har samma problem som har en mindre än du, eller hur?
    Vi ligger inte med samma kvinna, så det är inte jämförbar oss emellan.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-24 21:43:09 följande:
    Hur vet du att de pratar kukstorlek? Och om de nu gör det, tror du det är det enda avgörande för dem? De kvinnor jag känner som pratat om sex med en man så har det absolut viktigaste saken varit hur han varit i sängen - bra eller dålig. Men även saker som har varit rena katastrofen där mannen inte har fattat nått om vad sex går ut på och hur man har bra sex. Har aldrig hört ett ord om storleken. Däremot män som kommer för fort, som har varit för fulla och inte fått upp den/kunnat behålla ståndet och de som inte fattar hur man smeker en kvinna (typ: tokgnuggat eller varit på helt fel ställe).

Är du ute efter att få ligga via sexkontakter eller IRL? Kanske träffa nån som som tycker om dig på riktigt? Många av annonserna skrivs utav män för de har en kink för att se sin fru med en stor kuk. Det innebär alltså att det är kvinnan som har det kravet. Och hur många kvinnor finns det via sexannonser kontra i verkliga livet? Om du vill vara den välhängde riksbetäckaren på swingerklubbar så är det ditt val. Men har det slagit dig att kvinnorna där lever ett liv utanför klubben och då med en man som till 99,999% säkerhet har en normalstor kuk. Vad är det som får henne att välja honom istället för en tillfällig partner från klubben? Och har du någonsin besökt en sån klubb eller varit med om partnerbyte/swinging/cuckold? Det handlar inte om att kvinnan skall ha sex med en stor kuk utan att ha sex med andra oavsett storlek på kuken. 

Klart att kvinnor inte nämnt storlek för dig, du är man och kvinnor skulle aldrig nämna sådant bland män. Det är något som kommer upp när det bara är kvinnor som pratar.

• Anonym (Realistkuken)
    Nymulen skrev 2014-02-24 21:45:21 följande:
    Handhavandefel kallas det att ha utrustning men inte kunna använda den på rätt sätt. Skärp dej.
    Jag kan använda det lilla jag har. Men det spelar ingen roll hur bra man än är om man inte har ett dugligt instrument.
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 16:37:13 följande:
    Ja, det är jag.

Fler kvinnor föredrar en stor kuk än en liten medelkuk eller ännu mindre. De allra flesta föredrar en stor visuellt. I övrigt gäller svaret jag skrev i inlägg nr 14. 

När möjligheten finns att göra kuken större anser jag att operationen ska subventioneras så att alla är med och betalar för det, så även kvinnorna som bygger på denna storlekshysteri för betala för att det blir åtgärdat och männen får dugliga kukar.
    Eller så räcker det med att du kammar till dig lite och landar i verkligheten, du vet där alla vi andra befinner oss.

Stora kukar är absolut vackra att se, eller iaf vackra stora kukar. Men de är ingen höjdare att leva ihop med, dock dumpade jag inte killen för att hans kuk var för stor, jag tyckte ju om honom, men sex var aldrig helt avslappnat, för det gick inte utan att jag blev skadad.

Så nej alla vill inte ha en kille med stor kuk bara för att de kan vara fina att se på.

Med din teori så borde alla kvinnor få gratis plastik operationer så de kan få stora bröst och så borde alla såklart få gratis vaxning eller ännu bättre laser behandlingar och ta bort hår med för det är ju också ett ideal och en hysteri omkring det.

Det är ändå märkligt då att män med normala kukar och mindre än medel lyckas få knulla och ha relationer och kvinnor med mindre bröst och hår på fittan också lyckas, skumma grejer detta med verkligheten ändå.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Förstora Penis