Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 16:37:13 följande:
Ja, det är jag.
Fler kvinnor föredrar en stor kuk än en liten medelkuk eller ännu mindre. De allra flesta föredrar en stor visuellt. I övrigt gäller svaret jag skrev i inlägg nr 14.
När möjligheten finns att göra kuken större anser jag att operationen ska subventioneras så att alla är med och betalar för det, så även kvinnorna som bygger på denna storlekshysteri för betala för att det blir åtgärdat och männen får dugliga kukar.
Eller så räcker det med att du kammar till dig lite och landar i verkligheten, du vet där alla vi andra befinner oss.
Stora kukar är absolut vackra att se, eller iaf vackra stora kukar. Men de är ingen höjdare att leva ihop med, dock dumpade jag inte killen för att hans kuk var för stor, jag tyckte ju om honom, men sex var aldrig helt avslappnat, för det gick inte utan att jag blev skadad.
Så nej alla vill inte ha en kille med stor kuk bara för att de kan vara fina att se på.
Med din teori så borde alla kvinnor få gratis plastik operationer så de kan få stora bröst och så borde alla såklart få gratis vaxning eller ännu bättre laser behandlingar och ta bort hår med för det är ju också ett ideal och en hysteri omkring det.
Det är ändå märkligt då att män med normala kukar och mindre än medel lyckas få knulla och ha relationer och kvinnor med mindre bröst och hår på fittan också lyckas, skumma grejer detta med verkligheten ändå.