• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-27 12:11:02 följande:
    Ja det hoppas jag verkligen på! Solig
    Cool
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 11:44:07 följande:
    Att dom inte har varit missnöjda säger ingenting om hur nöjda dom varit.

De har varit nöjda. Tro mig!
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-27 13:12:36 följande:

De har varit nöjda. Tro mig!
    Jag tror dig gällande din uppfattning att du tror att dom varit nöjda. Men hur nöjda dom verkligen varit i jämförelse med andra upplevelser vet bara dom själva.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 13:38:10 följande:
    Jag tror dig gällande din uppfattning att du tror att dom varit nöjda. Men hur nöjda dom verkligen varit i jämförelse med andra upplevelser vet bara dom själva.

Who the fuck cares?
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-26 14:37:32 följande:
    Jag har hört en hel del om upplevelser män med stor kuk varit med om.
    Hur många tror du har varit sanna? Och har du vägt dessa mot alla de som är nöjda med en vanlig kuk? Sätter man sig i väntrummet på akuten och tittar sig omkring så är det lätt att tro att alla människor i världen är skadade eller svårt sjuka.

• skitidet

Har nu läst denna tråd. och gisses... Kan relatera åt båda hållen, att tjejer kan vara nöjd med medel, el mindre. men man ha galet bra sex ändå. Av egna erfarenheter. Men... min egna uppfattning är ju att tjejer tycker att det spännande med stort om det är XL utrustad kille med vett. går nog inte en generation kvinnor som inte funderat över hur det skulle vara. Och precis som RK skriver, så svider det när man vet att efterfrågan är längre och grövre än.man är utrustad med i dildo väg tex. För att påängtera, så har jag mindre än dig RK 12x12. Och älskar att se kvinnan i mitt liv njuta, njuta riktigt bara sådär som 18cm kukar kan göra känns det som. För att uppleva det så måste man skaffa en dildo i xl storlek, eftersom man inte räcker till. Handlar inte alltid om teknik när den inte räcker till. Tro mig. Jag vet. Så det svider, när man är galen i sex.kan få kvinnan att njuta utan problem. Men tankarna växer ändå inom en att man inte räcker till, när man ser hur dom älskar medel, och xl. och det tydliga stora besvikelsen är, att man inte kan göra NÅGOT åt sin storlek. varken operation eller piller. Gäller bara inse sanningen(tråkigt nog) att det går inte köra alla ställningar tex. MEN har sambo som är hel nöjd. tvivlar inte på henne. dock så skulle hon vara mer nöjd med en kille som har större än min! sen är det så mycket annat som ska klicka. gilla samma saker, samspelet i halmen etc.etc. säger så här. hade hon fått välja mellan en kopia av mig med större, kanske inte xl. men större än min. eller mig. som har mindre, så tror jag av hundra fall utav hundra. jag den mindre blir bortvald. MEN finns bara en av mig, och jag vet att jag är jävligt bra, med ett lömskt leende och glimten i ögat. och det där med att det är samma problem med tjejer, angående deras bröst... BULLSHIT, ni kan förstora er. den kan inte vi män. bara att ha den möjligheten, skulle vara gudagåva enligt oss. Bara för att ni har den möjligheten, så ni som tycker det är samma sak, kommer aldrig förstå oss. FAST att belasta sammhället för att förstora våra utrustningar är väl att ta i RK? Då skulle föreslaget om samma sak till tjejerna ges(ang bröst) har man ekonomi och vill ändra sig? go for it. ingen ekonomi? skaffa, inte samhällets problem att du/vi inte är nöjda med oss själva. Ni tjejer pratar om killars utrustning är ju inget nytt. och om en kille har ett xl paket så spridds det som löp eld, och många brudar vill testa och är nyfikna. också erfarenheter om det. men som sagt, det svider när man har den vetskapen. Har aldrig haft problem med att få tjejer, men det gäller att kompensera med annat som är så mycket mer intressant, hjärna, självförtroende, humor. Men skulle vara roligt att testa ha xl, och se hur det är att vara just den killen ;) Med allt detta sagt. Synd om dig grabben, förstår vad du menar. Men, är dom inte nöjd? skit i det, finns andra där ute och gänga ;) Skulle dock varit skönt att ha möjligheten med en förstorin. "Life aint fair, get used to it!"

• Anonym (Realistkuken)
    skitidet skrev 2014-03-08 20:07:04 följande:
    Har nu läst denna tråd. och gisses... Kan relatera åt båda hållen, att tjejer kan vara nöjd med medel, el mindre. men man ha galet bra sex ändå. Av egna erfarenheter. Men... min egna uppfattning är ju att tjejer tycker att det spännande med stort om det är XL utrustad kille med vett. går nog inte en generation kvinnor som inte funderat över hur det skulle vara. Och precis som RK skriver, så svider det när man vet att efterfrågan är längre och grövre än.man är utrustad med i dildo väg tex. För att påängtera, så har jag mindre än dig RK 12x12. Och älskar att se kvinnan i mitt liv njuta, njuta riktigt bara sådär som 18cm kukar kan göra känns det som. För att uppleva det så måste man skaffa en dildo i xl storlek, eftersom man inte räcker till. Handlar inte alltid om teknik när den inte räcker till. Tro mig. Jag vet. Så det svider, när man är galen i sex.kan få kvinnan att njuta utan problem. Men tankarna växer ändå inom en att man inte räcker till, när man ser hur dom älskar medel, och xl. och det tydliga stora besvikelsen är, att man inte kan göra NÅGOT åt sin storlek. varken operation eller piller. Gäller bara inse sanningen(tråkigt nog) att det går inte köra alla ställningar tex. MEN har sambo som är hel nöjd. tvivlar inte på henne. dock så skulle hon vara mer nöjd med en kille som har större än min! sen är det så mycket annat som ska klicka. gilla samma saker, samspelet i halmen etc.etc. säger så här. hade hon fått välja mellan en kopia av mig med större, kanske inte xl. men större än min. eller mig. som har mindre, så tror jag av hundra fall utav hundra. jag den mindre blir bortvald. MEN finns bara en av mig, och jag vet att jag är jävligt bra, med ett lömskt leende och glimten i ögat. och det där med att det är samma problem med tjejer, angående deras bröst... BULLSHIT, ni kan förstora er. den kan inte vi män. bara att ha den möjligheten, skulle vara gudagåva enligt oss. Bara för att ni har den möjligheten, så ni som tycker det är samma sak, kommer aldrig förstå oss. FAST att belasta sammhället för att förstora våra utrustningar är väl att ta i RK? Då skulle föreslaget om samma sak till tjejerna ges(ang bröst) har man ekonomi och vill ändra sig? go for it. ingen ekonomi? skaffa, inte samhällets problem att du/vi inte är nöjda med oss själva. Ni tjejer pratar om killars utrustning är ju inget nytt. och om en kille har ett xl paket så spridds det som löp eld, och många brudar vill testa och är nyfikna. också erfarenheter om det. men som sagt, det svider när man har den vetskapen. Har aldrig haft problem med att få tjejer, men det gäller att kompensera med annat som är så mycket mer intressant, hjärna, självförtroende, humor. Men skulle vara roligt att testa ha xl, och se hur det är att vara just den killen ;) Med allt detta sagt. Synd om dig grabben, förstår vad du menar. Men, är dom inte nöjd? skit i det, finns andra där ute och gänga ;) Skulle dock varit skönt att ha möjligheten med en förstorin. "Life aint fair, get used to it!"
    Kul med en som begriper hur det är för en gångs skull.

Svar på dina frågor:

Klart samhället ska betala för de som är utsatta i detta. Hur mycket är det inte jag får betala på skattsedeln åt andra som jag aldrig får tillbaka? Då ska även denna samhällsplåga skapad av kvinnor bekostas av alla.

Finns det någon där ute som är helt nöjd att bli knullad av en liten medelkuk eller mindre, egentligen? Nej, jag tror inte det. Alla tjejer skulle föredra något större, iaf grövre.
  • Anonym (Realistkuken)
    m36 skrev 2014-03-09 11:02:09 följande:
    Kolla denna sida 

5sizes.wordpress.com/averages/

Där finns både information samt bildbevis kring hur olika vi är skapta.
    Ja, vi är skapta så. Men vad ska det vara för tröst för alla som har en liten medelkuk eller mindre som inte duger till att vara en kuk som kvinnor föredrar?
  • Indy Hermes Kink

Hur har du mätt när du kommit fram till dina kukmått? Har läst tråden och blivit väldigt nyfiken på hur jag själv kvalar in, så jag måste mäta min egen.

• MrMom
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-03-09 17:46:54 följande:
    Ja, vi är skapta så. Men vad ska det vara för tröst för alla som har en liten medelkuk eller mindre som inte duger till att vara en kuk som kvinnor föredrar?
    Där ser man...då är jag skapt längre än de måtten de använt för att få fram snittet....Skrattande
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • HäckHäxan
    m36 skrev 2014-03-09 11:02:09 följande:
    Kolla denna sida 

5sizes.wordpress.com/averages/

Där finns både information samt bildbevis kring hur olika vi är skapta.
    Åhhh fantastiskt underbara bilder, vackert vackert Hjärta Det är dessutom rätt kuk när en kuktoka/ fantast som jag är inser att jag spanar in de vackra händerna minst lika mycket
    Canis meus id comedit
  • m36
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-03-09 17:46:54 följande:
    Det är väl upp till var och en av oss att försöka hantera det naturen gav oss i fråga om längd & kropp.
    Det klassiska citatet "det är inte hur du har det utan hur du tar det.".

På tal om tröst  så gavs jag av naturen en plats i size1  där enligt undersökningar  5% av männen finns dvs. en liten lem på under 10 dock med  mycket aktiva 10 cm Flört  plus att år 2011 mer eller mindre brådskande borttagning av förhud så detta med att operera i apparaten.
    Det skulle jag inte rekommendera att görs utom vid brådskande/ tvingande medicinska skäl. 

Att det finns medel och så finns det under medel- Låt oss dock försöka diskutera detta sakligt.

Ifall en tjej inte vill ha med mig att göra pga. just den specifika ena längden/grovlelken ---  tja jaha typ fine - och jag önskar då tjejen lycka och välgång i sin jakt på den för henne med rätta apparaten utrustade killen.Flört
Svar på tråden Förstora Penis