• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-25 13:51:28 följande:
    Och hur många är alla?
    Tillräckligt många.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 16:31:57 följande:
    Jag har legat med drygt 70 kvinnor och ingen har uttryckt att de gillat kuken något speciellt. Hade jag haft en stor kuk hade jag fått hört det väldigt mycket om hur uppskattad och skön den var.

Och du sätter det bara i samband med storlek och inte brist på teknik? Storkukade som är taskiga älskare lär knappast få många komplimanger.
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 16:33:49 följande:
    Tillräckligt många.
    Vad sa hon då?
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-25 16:59:48 följande:
    Vad sa hon då?
    Hur stor kuk har du själv?
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 17:05:27 följande:
    Hur stor kuk har du själv?
    Där kom den. Men okey: Tillräckligt. Och vet du vad? Jag har fingrar, mun, fantasi och ett öppet sinne som kompletterar.

Så var inte så bitter och cynisk. Det klär dig inte och det syns dessutom på utsidan. Du behöver inte vara välhängd som en häst för att kunna vara bra i sängen. Och sluta oroa dig för vad andra tänker eller fantiserar om. För du kan ändå inte göra något åt det. Försök istället att visa att du är ett kap och är nöjd med dig själv.  
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Anon) skrev 2014-02-25 17:15:37 följande:
    Där kom den. Men okey: Tillräckligt. Och vet du vad? Jag har fingrar, mun, fantasi och ett öppet sinne som kompletterar.

Så var inte så bitter och cynisk. Det klär dig inte och det syns dessutom på utsidan. Du behöver inte vara välhängd som en häst för att kunna vara bra i sängen. Och sluta oroa dig för vad andra tänker eller fantiserar om. För du kan ändå inte göra något åt det. Försök istället att visa att du är ett kap och är nöjd med dig själv.  
    Eftersom du inte svarar så tolkar jag det som att du själv har en stor kuk och inte någon som helst erfarenhet av att tjejer anser att du har för liten kuk...
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 17:19:38 följande:
    Eftersom du inte svarar så tolkar jag det som att du själv har en stor kuk och inte någon som helst erfarenhet av att tjejer anser att du har för liten kuk...
    Du är snabb du att dra ogrundade slutsatser som skall befästa din tes. Nej, jag tillhör inte de välhängda. Bättre så? Och kom nu inte och fråga om måtten. Så snälla, sjunk inte så lågt.
  • Anonym (Simpa)

Det är ett jäkla tjat om detta med storleken men någonstams måste de ju ha uppstått ? . Jag tror dock att man blir snäppet populärare om man har stor dase , hade en polare med 23cm inte guds gåva till kvinnor men helt okej och han va social osv men han hade tjejer hit o dit , 3kanter osv , kanske inte enbart för storleken men det är ett plus ! , vi va då 16 - 17 .

• gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-25 12:54:03 följande:
    Ja, tyvärr har alla storleksfixerade kvinnor skadat mig så att det blivit så.
    Du är mer storleksfixerad än någon annan jag har stött på.

Hur ska de du ligger med uttrycka sig för att du ska förstå att de gillar din kuk?
    Senaste närkontakten jag hade med en så sa jag inget om den men det märktes ändå ganska tydligt att jag gillade den.
  • camcam1

När ska killar fatta att det är dom som är kukfixerade och inte tjejerna? Visst finns det undantag som vill ha stor och grov men långt ifrån alla! Så lägg dom pengarna på terapi för att öka självkänslan då ska du se att du får fler tjejer.

Svar på tråden Förstora Penis