• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Kvinna 54

För min del vill jag inte ha en man med för stor , helst ska man kunna ta hela i munnen . Visserligen inte så liten så demonteras finns men det är nog ovanligt medel ligger på ca 15 till 16 cm och det är bra . Slipper ha ont och kan älska i alla ställningar .

• Anonym (Kille)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 10:17:18 följande:
    Jag har aldrig diskuterat svårigheter att få sex. Det kan jag få utan problem om jag vill. Det jag har diskuterat är att känna att den man har sex med är nöjd med kuken.

Ingen har varit missnöjd med min kuk. Förklara det tack.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-27 11:42:20 följande:

Att dom inte har varit missnöjda säger ingenting om hur nöjda dom varit.
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 11:24:37 följande:
    Jag förstår dig. Jag är för det mesta inte alls bitter, utan glad, positiv och trevlig. Men det här kommer alltid ikapp mig då och då när man ständigt i olika situationer blir påmind om hur storleksfixerat det är. Trådar här om kukstorlek på alla sätt och vis. Vad kvinnor pratar om när det gäller sex, där kukstorlek är ofta onämnt som ett ämne. Varför om det är så ointressant? Listan kan göras lång på sådant som bekräftar storleksfixeringen och i en sån värld är det värdelöst att ha en liten medelkuk, även om jag försöker förbise det.
    Vad frustrerande att du är anonym, jag vill kunna prata lite mer med dig än i olika kuktrådar.
  • Kvinna 54

[quote=72626352][quote-nick]Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 11:44:07 följande:[/quote-nick]

Anonym (Kille) skrev 2014-02-27 11:42:20 följande:
    Att dom inte har varit missnöjda säger ingenting om hur nöjda dom varit. Beror nog inte på kuken om de är nöjda eller ej . Har aldrig sant det till en man . Hoppas han märker om vi har bra sex ihop
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-27 11:47:39 följande:
    Vad frustrerande att du är anonym, jag vill kunna prata lite mer med dig än i olika kuktrådar.
    Vem vet, jag kanske röjer mitt nick för dig vid tillfälle om du har tur Skrattande
  • gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 11:56:32 följande:
    Vem vet, jag kanske röjer mitt nick för dig vid tillfälle om du har tur Skrattande
    Ja det hoppas jag verkligen på! Solig
  • Anonym (Skitsnack)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 11:17:13 följande:
    Det är det som är problemet, att hitta en tjej som tycker min kukstorlek är perfekt, för de existerar knappt.-------------------------------------------------

Vill tjejen ha en så kvittar kukstorleken, min tjej hade fått problem om jag var större :)
Svar på tråden Förstora Penis