• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • Anonym (Realistkuken)
    CarinaL26 skrev 2014-02-27 10:08:33 följande:

Vad säger du RK?
    Undantagen bekräftar regeln.
  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-27 10:12:07 följande:

Varför bortser du från alla (bl.a. mig) som inte har några problem att få sex trots att våra organ är mindre än din?
    Jag har aldrig diskuterat svårigheter att få sex. Det kan jag få utan problem om jag vill. Det jag har diskuterat är att känna att den man har sex med är nöjd med kuken.
  • submarine
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 10:17:18 följande:
    Jag har aldrig diskuterat svårigheter att få sex. Det kan jag få utan problem om jag vill. Det jag har diskuterat är att känna att den man har sex med är nöjd med kuken.
    Hur stor har du då?
  • Anonym (Realistkuken)
    submarine skrev 2014-02-27 10:19:33 följande:
    Hur stor har du då?
    Hur liten jag har? Det har jag nämnt många gånger, ca 15,5 x 12,5.
  • submarine
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 10:25:36 följande:
    Hur liten jag har? Det har jag nämnt många gånger, ca 15,5 x 12,5.
    Då ska du ju inte ha några problem.
  • Anonym (Realistkuken)
    submarine skrev 2014-02-27 10:28:47 följande:
    Då ska du ju inte ha några problem.
    Vad vet du om det?
  • submarine
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 10:32:01 följande:
    Vad vet du om det?
    Därför att flertalet kvinnor inte har några problem med de måtten. Men tyvärr lever vi i en porrskadat värld där alla killar verkar tro att man är otillräcklig om man inte är lika välhängd som John Holmes.
  • Anonym (Realistkuken)
    submarine skrev 2014-02-27 10:34:05 följande:
    Därför att flertalet kvinnor inte har några problem med de måtten. Men tyvärr lever vi i en porrskadat värld där alla killar verkar tro att man är otillräcklig om man inte är lika välhängd som John Holmes.
    Vad är "flertalet"? Min bestämda uppfattning är att de flesta kvinnorna föredrar en kuk som är betydligt större än min. Jag vill inte ha en kvinna som "inte har problem" med min, utan som faktiskt tycker den är perfekt.
  • submarine
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 10:38:34 följande:
    Vad är "flertalet"? Min bestämda uppfattning är att de flesta kvinnorna föredrar en kuk som är betydligt större än min. Jag vill inte ha en kvinna som "inte har problem" med min, utan som faktiskt tycker den är perfekt.
    Och min bestämda uppfattning är att det finns gott om kvinns som tycker en kuk i din size är perfekt. Lycka till
  • Anonym (Realistkuken)
    submarine skrev 2014-02-27 10:40:47 följande:
    Och min bestämda uppfattning är att det finns gott om kvinns som tycker en kuk i din size är perfekt. Lycka till
    Varför är då 95% av alla dildos avsedda för penetrering enbart, alltså icke vibrerande, större än min kuk och den genomsnittliga kukstorleken? Därför att efterfrågan styr hur utbudet blir. En dildo i storlek som min kuk anges ofta som "en mindre dildo"...
Svar på tråden Förstora Penis