• Annonym0202

Förstora Penis

Som rubriken tyder, är det möjligt att på ett effektivt och riskfritt sätt förstora sin penis i längd och grovlek? Om det finns någon här som har testat någon metod får ni gärna lämna feedback!

• Svar på tråden Förstora Penis
  • submarine
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 10:43:51 följande:
    Varför är då 95% av alla dildos avsedda för penetrering enbart, alltså icke vibrerande, större än min kuk och den genomsnittliga kukstorleken? Därför att efterfrågan styr hur utbudet blir. En dildo i storlek som min kuk anges ofta som "en mindre dildo"...
    Du får väl skaffa dig en bathmate eller nått då
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-27 10:51:58 följande:
    Neej RK, jag gillade din mindre aggressiva sida. Kom tillbaka!
    Jag är aldrig särskilt aggressiv...

• Anonym (Realistkuken)
    submarine skrev 2014-02-27 10:48:15 följande:
    Du får väl skaffa dig en bathmate eller nått då
    Jag får skaffa mig något som ersätter och kompenserar för min kuk, ja.
  • Anonym (Skitsnack)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 09:05:51 följande:
    Anser du att man ska vara nöjd över något som väldigt många finner oattraktivt och som gör en helt ointressant?_______________________________________

Jag anser att du ska vara nöjd för att de ens har en kuk och lära dig använda den, för uppenbarligen verkar du vara rätt kass på det just nu :)
    Hitta en tjej som tycker du är perfekt och ha sex med henne då, ni kan ju pippa hela tiden om du så vill.

• Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Skitsnack) skrev 2014-02-27 11:14:08 följande:
    Det är det som är problemet, att hitta en tjej som tycker min kukstorlek är perfekt, för de existerar knappt.
  • ElisaT

Nej nej. Manlighet och hur pass attraktiv man är sitter inte i snoppen utan inne i hjärnan!

• gilmore
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-27 11:01:46 följande:
    Jag är aldrig särskilt aggressiv...

Fel av mig, din bittra sida.
  • Anonym (Realistkuken)
    gilmore skrev 2014-02-27 11:18:09 följande:
    Fel av mig, din bittra sida.
    Jag förstår dig. Jag är för det mesta inte alls bitter, utan glad, positiv och trevlig. Men det här kommer alltid ikapp mig då och då när man ständigt i olika situationer blir påmind om hur storleksfixerat det är. Trådar här om kukstorlek på alla sätt och vis. Vad kvinnor pratar om när det gäller sex, där kukstorlek är ofta onämnt som ett ämne. Varför om det är så ointressant? Listan kan göras lång på sådant som bekräftar storleksfixeringen och i en sån värld är det värdelöst att ha en liten medelkuk, även om jag försöker förbise det.
Svar på tråden Förstora Penis