• Guanno

Varför går jag inte ner i vikt?

Idag väger jag 101 kg.
    För 6 veckor sedan började jag träna från att inte träna alls till att träna på crosstrainer minst 30 min varje dag, samt vikter efter det. Dessutom så simmar jag minst 3 gånger i veckan innan jobbet och ändå står min vikt stilla. Jag har slutat äta ALL onyttig mat och kör stenhårt på att jag ska gå ner i vikt.
    Första 4 veckorna gick jag ner 4 kg, men efter det så har vikten stått stilla i två veckor.
    Jag undrar om jag gör något fel?

Är det så att jag bygger muskler istället?
    Tränar jag för lite?
    Är det så att jag kan ha blivit smalare även fast vikten inte rör sig? För jag kan se i spegeln att det har skett en förändring.
    Kanske jag hakar upp mig för mycket på vågen?

• Svar på tråden Varför går jag inte ner i vikt?
  • 3skabli4
    Hannaj1991 skrev 2014-04-11 14:27:28 följande:

Jag e ute efter goda råd inget annat

Tror du alla människor som ger dig råd här väger lika mycket som du? Antagligen inte. Dom vet hur man ska göra för att gå ner i vikt och hålla vikten.

Varför inte bara ta till dug sanningen!? Det finns ingen genväg. Ät mindre, oftare, träna mer. Det kommer leda till viktnedgång.
  • Svartsmurfan

Godag yxskaft .Det går inte att få kontakt med dig vill ju bara hjälpa dig ingen kritik lätt att göra fel , men ta till dig råd du behöver inte följa dem men tänk lte på råden som vi alla här ger dig av välmening och att vi förstår att du vill gå ner .Ingen mer en du själv kan hjälpa dig du måste vilja själv .

• Hannaj1991

Jag äter god o bra mat ser upp för de jag inte tål är inte laktosintrolant el gluten utan jag tål inte vissa saker bara som gör att jag får ont i magen..... Vissa saker tänker jag på men inte allt får ej på jym el simning då min man inte vill gå in i badhuset inte jag heller kan simma men inte så bra... Så enkelt är de bara

• orianthi

Hahahaha om du nu inte är ett skämt så är iaf dina svar jävligt roliga !
    Tack för underhållningen :D

• orianthi

För att du förstår ju inte vad folk säger till dig! ( sen att du avslutar varje inlägg med " svara på detta " är för mig lustigt, för du får en massa bra svar men hugger bara tillbaka med en massa dåliga undanflykter !

• Vickisen
    Hannaj1991 skrev 2014-04-12 09:59:56 följande:
    Jag e inget skämt varför tror du de ??
    Jag är helt säker på att du bara skojar för jag vill inte tro att det finns så korkade människor, men det är inte roligt längre. Bara tjatigt, allting går i en loop utan end.
    Det finns inget att skriva till dig mer, för antingen driver du med oss eller så ligger du gravt under medelkurvan och i båda fallen kommer du inte ta till dig något som skrivs.
  • Voluptuous Shalimar
    Vickisen skrev 2014-04-12 13:08:33 följande:
    Jag är helt säker på att du bara skojar för jag vill inte tro att det finns så korkade människor, men det är inte roligt längre. Bara tjatigt, allting går i en loop utan end.
    Det finns inget att skriva till dig mer, för antingen driver du med oss eller så ligger du gravt under medelkurvan och i båda fallen kommer du inte ta till dig något som skrivs.
Svar på tråden Varför går jag inte ner i vikt?