• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • GrukanGrace

Blöder mer och mer även om det fortfarande är så att det räcker med att byta trosskydd då och då.

Har köpt test och ska testa i morgon bitti.

Godnatt från en tappad sug

• Jestis
    GrukanGrace skrev 2014-05-29 22:48:49 följande:
    Blöder mer och mer även om det fortfarande är så att det räcker med att byta trosskydd då och då.

Har köpt test och ska testa i morgon bitti.

Godnatt från en tappad sug

Hoppas du får ett plus i morgon håller både tummar och tår
  • GrukanGrace

Hej mitt i natten. Nu har jag testat och som jag kände på mig så var det negativt. Blöder mer och mer nu.

Två dagar kvar på semestern sen hem och samla nya krafter. Hade velat hinna ny omgång innan sommaren men det blir till att vänta. Ingen bebbe för mig.

Stor kram på er från mig 40 +4mån

• Calqyl
    GrukanGrace skrev 2014-05-30 05:22:03 följande:
    Hej mitt i natten. Nu har jag testat och som jag kände på mig så var det negativt. Blöder mer och mer nu.

Två dagar kvar på semestern sen hem och samla nya krafter. Hade velat hinna ny omgång innan sommaren men det blir till att vänta. Ingen bebbe för mig.

Så ledsen för din skull :( hopppas du kan njuta lita av semestern iaf. Stor kram
  • Calqyl

Jag tänkte testa imorgon på RD 13, har ni något tips på vilka test som är bra? Jag brukar köpa de där det står med text om man är gravid eller inte men dom är kanske inte så bra när man testar så tidigt?

• tomsfru

är lite orolig just nu... mina test har visserligen blivit starkare en inte så starka som jag hade velatObestämd

vet att man ska ju vara glad för att man har plussat, o de ÄR jag verkligen men ag har bim idag eller imorgon o jag hade ett plus på cb som va tydligt men inte starkt direkt...

å va ja känner att ja nojar, men man vill ju verkligen att de ska gå bra nu!
    vill bara att tiden ska gå for fram till vul:et så man får se en liten med tickande hjärta Glad vi har bestämt att berätta för familj o närmaste släkt då nämligen

• tomsfru
    GrukanGrace skrev 2014-05-30 05:22:03 följande:
    Hej mitt i natten. Nu har jag testat och som jag kände på mig så var det negativt. Blöder mer och mer nu. smile4.gif
    stora styrkekramar till dig! vet hur de känns o kämpa flera gånger innan de funkar, men kan lova att det var värt alla fem gånger för o få dottern vi har nu!
  • Jestis

Jag har en liten fråga till er! Ruvardag 6 gjorde jag ett äl test som va knapt läsbart sen gjorde jag ett i går det testet var starkare och idag gjorde jag ett som va enu starkare! Ä i dag på ruvar dag 9 .

• Jestis

Tänk att de bara ä en vecka kvar till test dagen! Kan knappt vänta ju:-P

Svar på tråden IVF Maj 2014!