• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Jestis

Ruvardag 6 idag, bara brösten som vanligt som gör ont! Typiskt, har bara kännt av litet i magen. Hoppas kan man ju

• Småtussar

Tack snälla ni! Har väl kollat på testet ca 30 ggr nu och konstaterar att det är positivt. Bra när testet får ligga till sig lite för då blir det ju starkare Flört Men mycket kan hända ännu. Det här var ju bara ett tjyvtest som likväl kan spöka till det. Hur länge efter Ovitrelle måste man vänta? Var bara tvungen att testa idag eftersom jag tycker att de få sympom jag hade haft började försvinna, både ömheten i brösten och tröttheten.  

• Cämz

@GrukanGrace
    På ruvardag 13-mensen kom imorse! Så jäkla less på detta nu!!! :(

Nån som vet om man kan köra igång med försök 2 direkt eller man väntar denna rundan?

• tomsfru
    Cämz skrev 2014-05-27 10:49:36 följande:
    @GrukanGrace

Nån som vet om man kan köra igång med försök 2 direkt eller man väntar denna rundan?

Nej,va trist! Ja gjorde de gången innan ja fick dottern o de gick ju bevisligen utmärkt all lycka till med nästa försök!

Skulle tro att de e samma här. Känner inget särskilt som ja minns som gravsymptom.... bara ont i ländryggen, men de e nog lutinus. Tog nämligen ett cb plustest o inte en tillstymmelse till plus *suck* mensen kommer på fredag om de e som jag tror
  • GrukanGrace

Jag fick besked på att denna mensen som ev kommer nu kan man inte starta på med nya sprutor. Man får starta på nästa "rena" mens. Stor stor kram till dig.

@GrukanGrace

• Småtussar
    @GrukanGrace

Nej vad tråkigt! Tror att man kan köra igång direkt igen. Har ni något i frysen?
  • Cämz

Tack för era svar!!! Håller tummarna för att detta var en "testrunda" och att det tar nästa försök!!!
    Pratade med rmc å tyvärr kommer vi inte hinna fler försök innan sommaren... Typiskt... Jaja kanske bra för kropp och själ att få en liten paus... Försöker ju såklart själv under tiden!

Lycka till alla ni andra!!!

• Jestis

Känns jävligt värdelöst här! Brösten börjar avta inte lika ont! tur vi har 2 försök kvar om detta inte tar sig!

• Småtussar
    Jestis skrev 2014-05-27 11:23:00 följande:
    Känns jävligt värdelöst här! Brösten börjar avta inte lika ont! smile4.gif tur vi har 2 försök kvar om detta inte tar sig! smile2.gif

Det har avtagit för mig med, men det behöver inte betyda något. Vi håller tummarna!
    Supers skrev 2014-05-27 12:54:36 följande:
    ÄP på fredag :) Stora fina äggblåsor. Spännande!!
    Great! Lycka till!
Svar på tråden IVF Maj 2014!