• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • GrukanGrace

Åååhhhhh måste ha varit en underbar känsla!

MarieJ skrev 2014-05-28 11:14:44 följande:
    Jättegrattis tomsfru!

Jag såg vår lilla på ultraljud idag för övrigt vid återbesök, alltså inget utomkveds..så skönt! Nu kan man ta helg med ro och kanske få vila ut lite :)

• GrukanGrace

Ska försöka vara hoppfull. Om detta inte varit IVF utan ett vanligt försök hade jag ju varit glad nu när jag gått en dag över tiden. Kram

tomsfru skrev 2014-05-28 11:45:15 följande:
    gjorde inte jag igår heller.. tror man stressar sig själv, knäpp som jag är ska jag exempelvis iväg till affärn nu framåt tillbaka för o köpa test som jag hoppas visar tydligare resultat imorrn.

så länge du inte fått nån mens finns det ju inget som säger att det inte kommer gå vägen

• Jestis

Jag blir så ledsen i dag gjorde ett ägglosningstest nu på eftermiddagen och kontrolsträcket va starkt och de andra syntes ett skit svagt sträck och för 4 dagar sedan så va de starkare när jag gjorde ett test:'(

• Längtar1985
    Calqyl skrev 2014-05-28 13:45:12 följande:

Jag ruvar också på en blastocyst men fick ändå 17 dagar, men tycker det borde vara skillnad. Så ska ta ett test på lördag då jag är på RD13, borde visa rätt då :)
    Jag plussade på ruvardag 8 med en blacstocyst :)
  • tomsfru

tack snälla för alla grattis Glad 

nu håller vi bara alla tummar här hemma att allt går vägen..... vet inte om jag riktigt fattat ännu att det faktiskt funkadeFörvånad

• GrukanGrace

RD12: lugnt hela dagen. Mot kvällen mensont. Nu när jag gick på toaletten kom det lite blod på pappret men det var inte som vanlig turen ljust vattnigt rött inte mörkrött och tjockt som vanligt. Fortsätter hoppas

• Hoppet79

Svagt positivt!!! ojojoj kan det här va sant ?? Tjuvtesta 1 dag på förhand! Blodprov i morgon får höra svaret först på Måndaag = låååång helg!! Försökte ladda upp 1 bild men det gick inte!!

• Varärstorken

Grattis hoppet79!!!

Har undrat hur det gått för dig.

Känns magen fortfarande varm?

Jag hade två dagar av riktig värme i livmodern men det har försvunnit nu.

Lycka till och hoppas att plusset håller i sig!

Svar på tråden IVF Maj 2014!