• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • GrukanGrace

RD12 dricker mycket och därav kissar jag ofta. Men brösten känns inte så spända och mensont från i förrgår är borta. Magen känns stor och uppsvälld men vi har all inclusive och buffén är fantastisk.

Hoppas hoppas hoppas ändå

• tomsfru

ett svagt plus dök upp på clearblue imorse.... kan knappt fatta det men efter massor av vinklingar o kisningar hit o dit så är strecket kvar!
    bim -2 idag

hoppas nu bara för guds skulle de inte är ett spökstreck av nåt slag.... har aldrig vart med om det tidigare

• tomsfru
    GrukanGrace skrev 2014-05-27 22:44:45 följande:
    Hur kan du vara på ruvardag 5 men ha testdag 4 juni? Jag är på RD11 och har testdag 2 juni? Har alla inte typ damma?
    Jag kan i övrigt hålla med. Jag pendlar helatiden. Kram

hade testdag 13 dagar efter isättning iaf o 4 juni står det på pappret jag fick från falun... vet inget mer än det
  • tomsfru

ruvar på en blastocyst om de kan göra skillnad kanske? men vet inte varför jag fick 4 juni just...

• MarieJ

Jättegrattis tomsfru! Skrattande

Jag såg vår lilla på ultraljud idag för övrigt vid återbesök, alltså inget utomkveds..så skönt! Nu kan man ta helg med ro och kanske få vila ut lite :)

• GrukanGrace

Ja då blir det ju lite skillnad. Jag ruvar på två tvådagars. Så glad för din skull. Jag känner ingenting nu

tomsfru skrev 2014-05-28 09:06:09 följande:
    ruvar på en blastocyst om de kan göra skillnad kanske? men vet inte varför jag fick 4 juni just...

• tomsfru
    GrukanGrace skrev 2014-05-28 11:15:48 följande:
    Ja då blir det ju lite skillnad. Jag ruvar på två tvådagars. Så glad för din skull. Jag känner ingenting nu smile4.gif
    gjorde inte jag igår heller.. tror man stressar sig själv, knäpp som jag är ska jag exempelvis iväg till affärn nu framåt tillbaka för o köpa test som jag hoppas visar tydligare resultat imorrn.
    så länge du inte fått nån mens finns det ju inget som säger att det inte kommer gå vägenGlad
  • Jestis

Hej på er! Jag kom på att min mens ä sen å då kan jag tillägga att den ä alltid i prick

• Calqyl
    tomsfru skrev 2014-05-28 09:06:09 följande:

Jag ruvar också på en blastocyst men fick ändå 17 dagar, men tycker det borde vara skillnad. Så ska ta ett test på lördag då jag är på RD13, borde visa rätt då :)
Svar på tråden IVF Maj 2014!