Iee vi log till på en Cameleon igår. Köpte en begagnad men den var som ny. Betalade bara 5500:- och fick med endel tillbehör. Därför kändes det inte så motiverat att köpa helt ny från Holland.
Heineken - Jag har också varit kontakt med två butiker i Holland. Trodde också att det skulle vara bättre priser men har hört att dom höjde priserna rejält nu i somras. När får ni vagnen tror ni?
Nicoej - Hoppas du kryar på dig ordentligt nu. Inte kul att vara dålig när man e gravid. Många barn som e dåliga på fsk nu eller? Jag har också varit tät och förkyld nu i över 2 veckor. Dock
Verkar lillans fsk avdelning vara rätt friska, so far iaf. Vilken fsk jobbar du på?
Har inga tips gällande snarkningar tyvärr. Jaa ha ha bra sagt till sambon. Dom behöver ju inte stå ut med mkt om man jämför med oss.
Låter som om du har foglossning. Ta det lugnt och håll benen ihop och lyft inte för tunga saker, vet att det är lättare sagt än gjort. Det kan gå tillbaka också. Jag hat ju sjukt jobbig sådan
men nu iom akupunkturen så har den minskat rejält. Är glad för det J Nästa vecka blir det Paris så att kunna gå är ganska viktigt.
Ja roligt det där med namn och ?arbetsnamn? eller vad man ska kalla det :-P Våran kallas för ?liten?, vet ju inte vad det är för kön heller. Lillan hette ?mini? i magen.
Namn funderar jag på då och då men inte pratat med maken än. Tycker det är svårt med killnamn men Vide är ju jättefint, tack för tipset he he.
Annars är vi inne på Kevin, Noah (känns dock lite för bibliskt för våran smak) Frank tycker jag är fint men nej nej säger mannen ha ha.
Tjejnamn jag har på listan är Liv, klara, hedda, Livia, Smilla, Tyra, Elsa, Mira, Ylva.
Ush mitt tandkött kliar ordentligt?har läst att man kan vara extra känslig i tandköttet som gravid.
Nu blir det jobb jobb och jobb.