Halloj Girls,
varit i paris med maken och lillan. Var underbart
god mat och fantastisk miljö. Dock var det varken barnvagnsvänligt eller Gravid/handikappsvänligt. Metron hade inga hissar wse och dom rulltrappor som fanns tog inte barnvagnar eftersom det var stora stolpar i vägen så man inte kom igenom. Väskor och barnvagn gjorde att vi fick släpa och bära dessa genom alla trappor. Vi klarade det bra men vad gör alla som sitter i rullstol tex?? Dom har nog inga handikappade i La France :-P
Gick in i vecka 27 i lördags. Har ju haft hemsk foglossning och vissa dagar knappt kunnat gå. Men alltså, akupunkturen har verkligen gjort underverk på mig. Känner lite men inte alls mkt. Känner mig gladare, piggare och rörligare. Visst magen är större men nu njuter jag av denna förmodligen sista graviditet. Bara 15 veckor kvar och jag tvärtemot alla andra tycker tiden går lite för fort
Blir lite stressad över att jag bara har sep, oktober och november på att förberera bebis ankomst.
Nicopej - Vad bra att du fick reda på vad det berodde på. Fick du det konstaterat sen att det var UVI? Är iof ganska allvarligt när man är gravid men bara man får antibiotika så löser det sig. Hur mår du nu?
Hoppfull84 - nej nej låter ju hemskt för dig, stackare. Klandra inte dig själv, försök iaf. Du kan ju inte på ngt vis påverka hur du mår, du gör ju allt du kan för att klara av dagarna. Bebis mår säkert fint där inne, BM/läkarna hade ju inte skrivit ut morfin om det inte var ok. Vet att det är lättare sagt än gjort att tänka så. Hur många veckor är det kvar nu? kram
Heineken - Åhh vecka 30 redan
Ja nu kan du verkligen börja räkna ner. Härligt. Jo startvikten var 65 tror jag så +12 kg redan alltså. Men funderar på att ta upp träningen nu igen när jag mår bättre. Vill stärka upp ben och armar och rygg innan bebis kommer. har man igen vid förlossningen. Förra gick rätt snabbt men man vet ju inte hur denna kommer att bli.