• Sillavi

BF december 2014 - göteborg

Hej,

Jag och min man har äntligen blivit gravida efter lång tids försökande. Efter 2 st FET och 2 ET blev vi tillslut gravida.
    Vi är överlyckliga och kan knappt förstå det. Är väldigt tidigt än, Vecka 5.
    Vi har ett barn sen innan som är 2 1/2 år. Vi bor utanför GBG och tänkte det kunde vara kul med andra
    gravida som bor i Göteborg med omnejd och som har BF runt December.
    Tänkte vi kunde tjöta om vad som helst helt enkelt, stötta varandra och lägga ut lite roliga bilder för dom som vill

Kram och välkommen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 09:58
    Här finns listan;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m73268197.html

• Svar på tråden BF december 2014 - göteborg
  • Sillavi

Kul att vagnen kommit Heineken Känns det bra?

Ush gaviscon kan vara det äckligaste som finns...bläää. Men på mig har d hjälpt rätt bra, dock förvinner effekten ganska snabbt. Bra inför natten kanske.

Ha ha tycker ni att de är långt kvar. Jag tycker tiden har gått superfort hitills. Har iof en 3 åring o hundar att ta hand om också så det bidrar väl med att man inte har så mkt egentid. Vi satt i soffan häromdagen jag och maken. Vi funderade. Tänkte att åhh vad skönt vi har det nu. Lillan sover bra, äter som en häst, inga blöjor m.m och vi får våra kvällar utan stress...om 3 månader börjar vi om från början :-P

Vad görs i helgen då?

• susannanilsson86
    Sillavi skrev 2014-09-12 09:39:51 följande:

Kul att vagnen kommit Heineken Känns det bra?

Ush gaviscon kan vara det äckligaste som finns...bläää. Men på mig har d hjälpt rätt bra, dock förvinner effekten ganska snabbt. Bra inför natten kanske.

Ha ha tycker ni att de är långt kvar. Jag tycker tiden har gått superfort hitills. Har iof en 3 åring o hundar att ta hand om också så det bidrar väl med att man inte har så mkt egentid. Vi satt i soffan häromdagen jag och maken. Vi funderade. Tänkte att åhh vad skönt vi har det nu. Lillan sover bra, äter som en häst, inga blöjor m.m och vi får våra kvällar utan stress...om 3 månader börjar vi om från början :-P

Vad görs i helgen då?

Jag har en fyra åring att ta hand om men han roar ju sig själv så hundar kanske man skulle haft

I helgen ska mannen iväg och cykla (down hill) sen lite vänner på besök. Själv då?
  • Sillavi

Förra helgen var hysterisk o massa aktiviteter så denna helgen blir lugnare. Lite hemmafix typ nyplanteringar för hösten o maken ska väl snickra lite. Helgen kommer svischa förbi ändå

• susannanilsson86
    Sillavi skrev 2014-09-12 17:52:45 följande:

Förra helgen var hysterisk o massa aktiviteter så denna helgen blir lugnare. Lite hemmafix typ nyplanteringar för hösten o maken ska väl snickra lite. Helgen kommer svischa förbi ändå

Låter som en skön helg!
  • nicopej

I dag jag shoppat fint tyg till gardiner på stoff i stil o imorgon ska det röstas o sen till Gunnebo slott på jordens mat, så mysigt.

• susannanilsson86
    nicopej skrev 2014-09-13 19:41:40 följande:

I dag jag shoppat fint tyg till gardiner på stoff i stil o imorgon ska det röstas o sen till Gunnebo slott på jordens mat, så mysigt.

Låter som en kanon helg!
  • Heineken86

Sillavi: det känns jättebra med vagnen. Den var otroligt lättmonterad också, förutom suffletten som var något svårare. Vi köpte till en extra färg på sufflett och det man drar över liggdelen så vi börjar med "vinterskrud" och sen byter vi till en ljusare "sommarskrud".

• Sillavi
    nicopej skrev 2014-09-13 19:41:40 följande:

Åh så kul att sy lite hoppas det blir bra. Ja Gunnebo, var d ngn eko marknad?

Vi har hittat lite kantareller i skogen nätade vi bor o sen har d varit röj i förrådet...nu aj aj i fogarna - man lär sig aldrig tydligen
  • Sillavi
    Heineken86 skrev 2014-09-14 12:22:53 följande:

Sillavi: det känns jättebra med vagnen. Den var otroligt lättmonterad också, förutom suffletten som var något svårare. Vi köpte till en extra färg på sufflett och det man drar över liggdelen så vi börjar med "vinterskrud" och sen byter vi till en ljusare "sommarskrud".

phpfRZX2A80369.jpg

Åh vad fiiiin vagnen är älskar beige färg, superfin ju. Har ni hittat ngn plats än för var den ska stå?
Svar på tråden BF december 2014 - göteborg