Hej hej, ja jag undrar med hur sammandragningar känns, får ofta hård mage liksom o fattat det som att det kan vara det?
Ska överklaga fks beslut, inte träffat läkaren än men har en tid 15e pga att det trycker på så, så jag har tidigare skickat in utlåtande från mig och chefen men det har inte räckt så nu skickar vi in en överklagan o annars får jag väl ta föräldradagar eller hoppas på sjukskrivning. Bm säger att hon inte kan hjälpa mig för hennes ord väger ingentign i fks ögon. Bara läkare. Det trycker ju på coh är supertungt, gått upp 11 kg o känner mig så himla otypmlig när jag ska upp o ner från golvet, in under soffan o hämta fram leksaker eller barn eller när jag ska torka upp spild mjölk. Tur jag har mycket snälla barn som hjälper mig. De klappar min mage, sjunger för bäbisen o pratar med honom. så himla sött! Så på ett sätt är det fantastiskt att jobba på förskola, men det är tungt! Mycket små barn nu o de förstår ju inte att jag inte kan bära runt på dem, o svårt när de inte vill vara hos någon annan. Vi är en avdelning bara, en friskola så vi har 20 barn mellan 1-5 och alla gör allt så även om jag har bra kollegor så är jag ju själv ibland på öppning o stängning o när vi har vissa gruppaktiviteter.
Sillavi, jag tror det bara brukar ta någon dag att få besked på urinodling, så var det för mig i alla fall. Lämnade på torsdagen o fick negativt svar på fredagen.
Heineken86 tror inte man behöver ha sammandragningar men det är fullt normalt att ha sådana som inte gör ont har jag hört, eller sådana som släpper när man vilar. men njut om du inte har än. Det är kroppen som tränar inför förlossning tror jag.
En fråga, hur har ni gjort med vinterkläder? Vi har en åkpåse till vagnen o två små fleeceoveraller typ eller sådana ulliga. Har ni overall med eller räcker det? Tänker han är ju i åkpåsen jämt i vagenen, kan ju inte bära han i babybjörnen väl med alla vinterkläder på o våra vinterkläder? o när vi åker bil får vi ha filt på han. Men får köpa mössa o vantar o tofflor typ.