• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Limpan nr2
    Misswiren skrev 2014-05-28 08:06:14 följande:
    Usch ja. Det är fan inget att hänga i granen.

Vi får hålla tummarna att det blir milt denna gången! Vill kunna njuta från start.

smile1.gif
    Det hållet vi tummarna för :)
  • Nr 3 på G
    snerkan skrev 2014-05-27 23:11:32 följande:

Men allt det står väl i bf datum listan?:)
    skulle vilja ha en lite utförligare presentation än den i BF-listan Skrattande
  • snerkan
    Nr 3 på G skrev 2014-05-28 09:55:44 följande:
    skulle vilja ha en lite utförligare presentation än den i BF-listan 

Ja det vore absolut jätte roligt om alla skriver o berättar lite mer om sig!:)
  • mariaheterjag
    sourpussy skrev 2014-05-28 19:17:46 följande:
    Jag har alltid varit en lipsill men nu börjar det bli löjligt. Gråter ni mer nu??

Gråter inte så lätt men känner nu ofta att tårarna är nära! Tycker allt är sorgligt typ, musiktexter osv
    Jobbar på förskolan och höll seriöst på att börja gråta när jag läste en bok för barnen som handla om en flicka vars katt dog
  • mariaheterjag

Men i övrigt så himla lite symptom! Gick ändå in i vecka 8 idag. Förra grav har jag för mig att jag mådde jätteilla denna veckan. Jag har en lite konstig magkänsla att något skulle va fel. Känner ingen mensvärk, brösten känns typ normala, jag e trött visst men det kan man ju va ändå? Tyckte jag kände mer de allra första veckorna.

Hur mår ni andra i vecka8? Borde man börja känna av grav ordentligt nu?

• sourpussy

Är i v7 men känner inget direkt heller. Lite öm i magen, som mensvärk, men kan lika gärna va gaser. Haha.. Ont i brösten, men det har jag ofta annars oxå. Tycker dock de känns aningen tyngre. Tycker magen är svullen men kan va chipsen. Ja.. Svårt att veta.

• LängtansBlåaBlomma

Vecka 9, imorgon 10, och nu de senaste dagarna har jag känt små kittlande stick ibland i nedre delen av magen, höger och vänster sida. Förra veckan såg jag hjärtat slå på vul så oroa er inte, noll symptom behöver inte betyda ett jota =)

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • Nr 3 på G

v 6 och har humörsvängningar som heter duga, kan börja lipa över ingenting för att i nästa sekund explodera över ingenting Tungan ute och idag försvann den lilla kondition jag hade tur att det ofta blir bättre igen efter några veckor.

En kompis kompis fick sin "lilla" son idag...håll i er...5 640 g och 59 cm lång knappt man kan kalla honom bebis Hjärta

Svar på tråden BF Januari 2015