Förhoppningsvis skrev 2014-05-29 12:15:58 följande:
Grattis och välkomna alla nya!
Jag har liksom inte kunnat smälta det här att vi ska ha ett till barn. Livet pinnar på som vanligt. Med första barnet var liksom graviditeten det enda som jag kunde tänka på, nu glömmer jag bort den då och då haha. Är det någon annan som upplevt samma skillnad med andra/tredje/fjärde/femte etc barnet?
Ja det är mycke tankar som springer omkring i huvvet. Med tanke på vårt sena missfall sist så har jag inte tagit in detta.
Fast mitt huvud har det. Det grubblar o planerar. Det är ju så att mina andra barn kommer att vara 11 och 12 år gamla när den lille kommer.
Det ska bli så otroligt mysigt med en liten sladdis. Jag o barnens pappa gick isär 09 och lever idag med nya sambos. Mitt ex är min bästa vän men vi växte helt enkelt ifrån varann.
Så nu ska vi skaffa oss ett gemensamt barn jag o sambon. Helt underbart. Men sen vissa dagar kommer tanken.....men va fan sissi, ska du börja om igen med småbarnslivet nu när barnen äntligen är stora o klarar sej själva?
Men det ska bli helt underbart faktiskt. Jag hoppas denna lilla bönan klarar sej denna gången.