• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • LängtansBlåaBlomma
    Förhoppningsvis skrev 2014-05-26 20:18:48 följande:
    Du äter inte järntabletter ännu? Det är ju mycket hormoner som påverkar tarmen nu i början. Men har mer hört om att tarmarna jobbar trögare och att det är risk för förstoppning.
    Jag var så ibörjan av graviditeten (v.3-4) så det var ett tidigt symptom. Jag antar att jag bara ätit nåt olämpligt... Jag hade bra järnvärde så tänkte inte ta nåt utöver ACO vitamin för gravida.
    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • sissi81
    Tingeliiiing skrev 2014-05-26 21:17:15 följande:
    Nån mer än jag som har huvudvärk rätt ofta?

Jaaaaa jag???? haft konstant huvudvärk sen vi +ade

Riktigt jobbigt.
  • Youwontremember

Klockan 08:30 ska jag vara på gym. Har ingen bra känsla om vi säger så så en positiv överraskning hade inte varit fel nu.

• Snuusan

Hej alla här inne...

Jag kommer att gå ur denna grupp, det blir ingen bebis för mig...
    Min sambo har hela tiden tvekat och igår sa han att han inte ville, jag kan inte vara så fräck 
    och göra detta mot hans vilja...Har gråtit sedan det samtalet igårkväll och knappt sovit något,
    snart dags att bege sig till jobbet. Känns mindre bra...

Jag hoppas innerligt att det går bra för er andra och att ni alla får friska och underbara bebisar!

Lycka till!
    Kram på er!

• Duochjag
    Snuusan skrev 2014-05-27 09:20:01 följande:
    Hej alla här inne...

Jag kommer att gå ur denna grupp, det blir ingen bebis för mig...
    Min sambo har hela tiden tvekat och igår sa han att han inte ville, jag kan inte vara så fräck 
    och göra detta mot hans vilja...Har gråtit sedan det samtalet igårkväll och knappt sovit något,
    snart dags att bege sig till jobbet. Känns mindre bra...

Jag hoppas innerligt att det går bra för er andra och att ni alla får friska och underbara bebisar!

Lycka till!
    Kram på er!
    Åh så tråkigt. :( Hoppas han vill ha så småningom, om det är det du vill. kramar <3
  • Ypperlig
    smaajlet skrev 2014-05-26 17:20:00 följande:

Lusten är helt borta, tycker också synd om mannen trots att han förstår... Det var inte så här förra gången jag var gravid
    Min lust är också borta, skittråkigt. Men mannen har inte gjort initiativ heller, så kanske  har vi bara haft fullt upp med annat. :) Hoppas på att vi får mer tid och lust nu när sommaren kommer. 
  • Youwontremember

VUL gick till min stora förvåning bra! Fick se hjärtat pulsera så fint och den lill* hade minsann växt till sig! Nu kan jag vara lugn i några dagar innan oron kommer tillbaka. Är såååå glad!

Svar på tråden BF Januari 2015