• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Tingeliiiing
    Limpan nr2 skrev 2014-06-04 16:32:38 följande:
    Åh fötterna! Gulle! Så underbart att få se.

Om ca 1 vecka är det min tur :)
    Visst är det gulligt! Små söta fötter helt otroligt att man kan se så bra ändå vilken vecka är du i?
  • mariaheterjag
    Nr 3 på G skrev 2014-06-04 08:22:47 följande:
    Var på gynakuten igår för att kolla upp mina blödningar som tyvärr har ökat och är som en riklig mens nu så jag tror att jag är i ett MF men läkaren ville inte säga något till 100% och kunde inte se något på VUL heller (är bara i v 6+1 enligt honom) så jag fick lämna blodprov och ska lämna ett nytt imorgon för att kolla om hcg-halten ökar eller minskar, har den minskat så är det ett MF har det ökat så ville han göra ett nytt VUL om 3 veckor så just nu tror jag på MF men lever på en liten strimma hopp

Å vad oroligt Måste kännas olidligt att vänta till i morgon och få se om det ökat eller inte.
  • mariaheterjag
    Väntande skrev 2014-06-04 13:47:57 följande:
    Vi har berättat för familjen för en vecka sedan och börjat lite smått med att berätta för vänner, men väntar längre innan vi går ut till bekanta liksom ... Det är ju hemskt tidigt, men för oss känns det som en evighet då vi hållt barnverkstan helt hemlig - å det är ju 7mån av försök bakom oss. Känns jätte skönt att alla vet :) har bokat vul om två veckor på en privat klinik också, det känns spännande!