escapee skrev 2014-06-05 18:36:44 följande:
Usch så dåligt jag mår!
Känner mig helt förstörd. Har sovit mer idag än vad jag varit vaken. Är yr och känns som jag ska svimma ibland... Inte bara direkt när jag ställer mig upp å de spelar heller ingen roll om jag reser mig långsamt. Mina ben känns tunga å varje steg är jobbigt :( mår illa å har inte alls ngn mat lust :(
Jag har också det tufft. Började med lergigan comp igår, tyckte det hjälpe mot illamående igårkväll och idag under dagen men har fått jobbiga biverkningar i form av hjärtklappning, darrningar och muskelsvaghet. Har väldigt lågt blodtryck sedan innan så jag har redan väldiga blodtrycksfall emellanåt och såklart att det svartnar för ögonen varje gång jag reser mig.
Hur som helst har tablett nr 2 inte hjälpt nu ikväll, mått så illa att jag suttit med gåshud.
Får vräka i mig mat en gång i timmen. Mår mer illa när jag är hungrig så försöker undvika hunger såklart.
Får se nu under helgen hur lergigan fungerar, funderar på att sjukskriva mig from nästa vecka nämligen. Hade tyvärr det så här jobbigt till v 18 med min dotter i magen.