• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Nr 3 på G

Jaha då var MF nr 4 konstaterat Gråter så med sorg i hjärtat lämnar jag er och önskar er alla lycka till Hjärta

• Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-06-07 17:22:20 följande:

Jaha då var MF nr 4 konstaterat Gråter så med sorg i hjärtat lämnar jag er och önskar er alla lycka till Hjärta

Neeeej va säger du beklagar! Blöder du mkt? Styrkekram
  • Tingeliiiing

Vilken vecka är du i?
  • Nr 3 på G

var i v 7 (6+2) när jag började blöda så den här gången hoppas jag kroppen klarar missfallet själv så jag slipper sjukhus och skrapning igen

• Tingeliiiing
    Nr 3 på G skrev 2014-06-07 17:33:57 följande:

var i v 7 (6+2) när jag började blöda så den här gången hoppas jag kroppen klarar missfallet själv så jag slipper sjukhus och skrapning igen

Är du säker att det är ett missfall då? Jag började blöda ganske mkt för två veckor sedan men bebis lever o mår bra o inga tecken på ett begynnande missfall sa doktorn
  • mlisavvas1

Seriöst, mår Piss dåligt så fort jag stoppar mat i munnen klarar inte av att äta, har ni några tips på vad jag kan göra förmått klara av att äta?

• Tingeliiiing
    mlisavvas1 skrev 2014-06-07 17:38:42 följande:

Seriöst, mår Piss dåligt så fort jag stoppar mat i munnen klarar inte av att äta, har ni några tips på vad jag kan göra förmått klara av att äta?

Känner som dig, bara idag har jag spytt 5 rejäla gånger och nu har jag hemsk jävla huvudvärk pga att jag spänt mig så mkt o inte får behålla varken mat eller vätska... Usch hur ska detta sluta vågar ju inte gå ut!
  • Limpan nr2

Nej fy så tråkigt!! Har du varit upp och fått det konstaterat? Så himla trist ????
  • Nr 3 på G

Ja jag är säker var hos läkaren och han såg inget foster ÖHT men eftersom det var så tidigt fick jag lämna blodprov för Hcg och det första provet var lågt och det andra två dagar senare var ännu lägre så nu väntar jag bara på att sluta blöda sen blir det time-out i bebistiiverkningen över sommaren, tänker fokusera på att gå ner i vikt och stärka upp kroppen med lite träning så försöker vi igen till hösten, detta var 3:e mf i rad så vi ska antagligen gå på utredning och kolla så att allt iaf ser bra ut innan vi försöker igen

Svar på tråden BF Januari 2015