• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Mimmi90

någon mer som känner av hormonerna? jag bröt ihop och storgrät och var helt förstörd idag... för att sambon köpte hem fel skinka.

• Sagolina
    Mimmi90 skrev 2014-06-08 15:35:45 följande:
    någon mer som känner av hormonerna? jag bröt ihop och storgrät och var helt förstörd idag... för att sambon köpte hem fel skinka.

Jag märker också av hormonerna ibland. Blir jätteledsen av ingen egentlig orsak... Jobbigt, men sambon förstår att det kanske inte är så allvarligt som det verkar just i stunden, utan bara hormonerna som spelar mig ett spratt...
  • anyword
    Sagolina skrev 2014-06-08 18:57:57 följande:

Jag märker också av hormonerna ibland. Blir jätteledsen av ingen egentlig orsak... Jobbigt, men sambon förstår att det kanske inte är så allvarligt som det verkar just i stunden, utan bara hormonerna som spelar mig ett spratt...
    Jag grinar en massa men är egentligen inte ledsen, skitkonstig känsla! Idag åkte jag bil med min kille och kom att tänka på första gången vi träffades och började gråta, inte liksom gulligt snyftande utan helt hulkande. Inte likt mig alls!
  • MammaÄrJag
    Limpan nr2 skrev 2014-06-08 12:04:52 följande:

Mitt illamående kom på dagen när jag klev in i vecka 7. Är verkligen inte kul :( Känns som att ständigt gå runt och vara smått magsjuk, åksjuk och bakis. Har noll energi och skulle om jag fick, kunna sova hela dagarna!

Känner som du :( jag är i v 7 6+2 . Konstant illamående. Försöker få i mig lite mat , men får bara lite åt gången. Vet knappt vad jag kan äta. Kan skifta från stund till stund. Svårt för lukter och skulle kunna sova dygnet runt om jag fick. *suck*
  • MammaÄrJag
    marory skrev 2014-06-08 13:47:16 följande:

mitt illamående kom i vecka 8 för tre dagar sen och jag mår riktigt blää, innan hade jag molnvärk men den försvann när illamåendet kom. Har knappt ätit sen dess och det blir värre när jag inte äter, så blir en ond cirkel eftersom jag inte får i mig någonting, innan tyckte jag om godis men jag kan inte se åt sötsaker alls och aptiten av både mat och godis/fika/glass har försvunnit helt. 

Kan inte åka bil heller för jag må så dåligt då, ska köpa sea band någon som vet om det funkar?

Jag har köpt sådana sea band på Apoteket. Jag kan tycka att dom hjälper en aning. Men det är nog från person till person. Skadar inte att testa , man har inget att förlora på det :)
  • marory
    MammaÄrJag skrev 2014-06-08 22:47:21 följande:
    Jag har köpt sådana sea band på Apoteket. Jag kan tycka att dom hjälper en aning. Men det är nog från person till person. Skadar inte att testa , man har inget att förlora på det :)
    nä precis alltid värt ett försök :)
  • Malin81a

Precis fått tid på gynmott då jag haft ont i magen ett tag. Ska dit i em och är NERVÖS... Hoppas de gör vul för att se att allt är OK.

• Malin81a
    Bettanspettan skrev 2014-06-09 12:04:14 följande:
    <gjorde VUL idag för att utesluta utomkverdshavandeskap. Allt såg bra ut, och jag fick se hjärtat slå. smile1.gif
    Vilken vecka är du i? Nyfiken!
Svar på tråden BF Januari 2015