• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • elinvd

Malin81a: så va det för mig med min dotter. Jag blev flyttad 3 (!) veckor på RUL. Det innebar att jag skulle fått positivt på mitt gravtest 4 dagar efter befruktning. Men min dotter kom på BF+4 och mådde hur bra som helst.

• Malin81a

Tack alla. Känner mig lugnare när jag hör liknande. Jag fick komma tillbaka om jag ville för att kolla att det växer så det kanske jag gör om någon/några veckor. C86. Jag är från Skåne !

• LängtansBlåaBlomma

Nu är jag också nyfiken på att ta ett test. Men jag ska nog spara tills om en månad när vi åker på semester, för jag misstänker att jag inte kommer känna mig så mycket mer gravid då heller.

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • c86

Trevligt att här var några från Skåne ! Kanske kan gå in på min senaste Tråd så kan man snacka lite mer där kanske ?!

• Youwontremember

Bor också i Skåne Vill du länka till tråden?

c86 skrev 2014-06-09 22:04:27 följande:
    Trevligt att här var några från Skåne ! Kanske kan gå in på min senaste Tråd så kan man snacka lite mer där kanske ?!

• Serahjay

Åh så sjukt nervös nu! Ska på vul 8:30 för att se om det ligger en bebis där inne eller ej.

Hade ju lite blödningar och hittade inget foster för två veckor sen.

Men mår jätteilla och kräks och just nu hugger det i underlivet. Så hoppas där e nåt!

Uppdaterar sen med bild om jag kan!

• MammaÄrJag
    Serahjay skrev 2014-06-10 06:19:05 följande:

Åh så sjukt nervös nu! Ska på vul 8:30 för att se om det ligger en bebis där inne eller ej.

Men mår jätteilla och kräks och just nu hugger det i underlivet. Så hoppas där e nåt!

Lycka till! Hoppas allt går bra !
  • Malin81a
    Serahjay skrev 2014-06-10 06:19:05 följande:

Lycka till!
Svar på tråden BF Januari 2015