• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Lidola
    Serahjay skrev 2014-06-10 09:00:35 följande:
    Där var inget. Antagligen en ofostrig graviditet. Ska få tabletter så att kroppen stöter bort resten av boet och så att symptomen avtar.. Men det kommer göra ont och blöda så får vänta tills nästa vecka när jag e ledig från jobbet..
    Styrkekramar. :(
  • Malin81a
    Där var inget. Antagligen en ofostrig graviditet. Ska få tabletter så att kroppen stöter bort resten av boet och så att symptomen avtar.. Men det kommer göra ont och blöda så får vänta tills nästa vecka när jag e ledig från jobbet..
    Åhhh vad tråktigt. Lider med dig.
  • Serahjay

Tack alla! Det är tungt nu och kommet nog vara jobbigt på jobb speciellt när de kommer in en massa gravida kunder. Men lycka till alla ni med era bebisar och hoppas det går bra hela vägen. :) kommer att kika in då o då flr att se era framsteg. :)

• Gweny
    fy vad tråkigt, kram!
  • Gweny

Idag var jag iallafall på inskrivning, kändes konstigt att sitta där igen, var några år sedan för mig.

BM var väldigt mysig och vi pratade massa, min sambo var med också och tyckte det var spännande. hans 1a så.
    Ska ringa senare i sommar och få tid till RUL och ska till MVC 14/7 nästa gång, för lite provtagning osv.  Händer ju inte så mycket i början, roligare senare med att få höra hjärtljuden osv. 

• Sunnan
    Usch vad tråkigt! Lider med dig. All lycka till nästa försök!
  • Väntande
    mlisavvas1 skrev 2014-06-10 17:10:53 följande:

Får ni också "ont"/obehag vid livmodern under/efter sex?

Åh jag har nästan längtat till någon skulle ta upp det här! Jag kan säkert ha sex kanske, men avstår helt då jag får sån extrem smärta i livmodern av orgasmer ... Alltså - skitont!!! Å det är ju pinsamt, knappt att jag pallar å skriva här... Kanske för att jag är bitvis lite pryd när det kmr till att snacka sånt med kompisar å såå :P

Har läst att det ska släppa efter vecka 10 typ, så jag väntar tålmodigt! Är jävligt barnvänligt hemma å det känns ganska tråkigt ...
Svar på tråden BF Januari 2015