• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • escapee
    Anjou2 skrev 2014-06-11 19:10:37 följande:

Hallå skrev i den här tråden för ca 1 månad sen, fick plus på Stickan men fick sedan ett tidigt missfall, men nu så verkar det ha tagit sig igen :) så blir en februari bebis om det håller i sig den här gången :) :)

Åh! Önskad dig lycka till denna gången då, p hoppas att den lille vill stanna kvar i magen :)
  • escapee
    Malin81a skrev 2014-06-11 18:13:25 följande:

Jag kände samma efter att ha ridit igår. Tror dock inte att det är någon fara! Då fick du fint nu!
    Jag har endometrios också :/ så ja ringde till gyn... Vid typ 18.. Sköterskan skulle prata

Med läkaren som just då var upptagen... Å sen sku hon ringa tillbaka. Än så länge har hon inte ringt :(
  • Lioz

Idag har vi köpt en ny vagn!!! En Crescent Diva AB! Å en äkta svart fårskinnsfäll på det... Så nu har treåringen ny sittvagn vid behov (vilket är sällan) tills lillebror/lillasyster tar över!! Såå otroligt nöjd å längtar tills jag kan bryta plasten å montera på liggdelen! Spänner som tusan i livmodern å har redan en bula när jag ligger ner (ska försöka få in bild i bildtråden) misdtänker att jag kommer bli framflyttad på VUL

• Gweny
    Hallå skrev i den här tråden för ca 1 månad sen, fick plus på Stickan men fick sedan ett tidigt missfall, men nu så verkar det ha tagit sig igen :) så blir en februari bebis om det håller i sig den här gången :) :)
    oj, det gick snabbt, grattis. Blev så för en vän till mig, och det gick bra 2a gången.
  • Malin81a

Lycka till!
  • Almagest

Jag har en liten tjej hemma som kommer vara strax över två år när januaribebisen kommer. Tror ni jag behöver skaffa en dubbelvagn? Jag känner mig kluven, skulle gärna slippa osmidig dubbelvagn då jag är inne i stan ganska ofta (stockholm).

• Lioz

Båda mina pojkar har använt vagn till iallafall 3 år.

Ett alternativ är ju bugaboo donkey duo där du kan bestämma själv om du vill ha dubbel eller inte.

Almagest skrev 2014-06-12 09:54:05 följande:
    Jag har en liten tjej hemma som kommer vara strax över två år när januaribebisen kommer. Tror ni jag behöver skaffa en dubbelvagn? Jag känner mig kluven, skulle gärna slippa osmidig dubbelvagn då jag är inne i stan ganska ofta (stockholm).

• Malin81a
    Min nr 1 var 23 mån när nr 2 kom. Har aldrig haft dubbelvagn. Är ju bara några månader man har liggdelen sedan har hon fått sitta framför bebisen. Har tom en bild när båda två sover i en enkelvagn! Dubbelvagn är knökigt!
  • Malin81a
    Sorry ståplatta har vi dock också använt lite grann!
  • Malin81a

Känner mig inte ett dugg gravid längre Rynkar på näsan. vart är illamåendet?? Den svullna magen är också mindre. Tog ett test digitalt som i alla fall visade att jag hade hormoner på det högsta den mäter.

Svar på tråden BF Januari 2015