• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • anyword
    Gweny skrev 2014-06-12 21:22:10 följande:
    jag svullnade upp fort efter vi plusade, nästan lite skrämmande. Undrar hur detta ska sluta. Men såpass att naveln redan börjat bukta ut är det inte, lät ju väldigt snabbt? vem vet, som du säger, kanske fler där inne? smile5.gif
    Hoho, hoppas det bara är en! Annars blir det till att köpa större lägenhet... Vår se, ska på VUL på måndag. Kanske bara är bebis + förstoppning!
  • anyword

Tycker dessutom att jag känner små kittlande sparkar, det måste väl vara alldeles för tidigt? Kanske inbillar mig? Är helt övertygad om vilket datum bebisen "blev till" så att säga, så tror inte att dateringen är fel men det känns lustigt det här!

• Serendipity9

Jag är som du. Har en väl synlig mage!!

anyword skrev 2014-06-12 21:16:38 följande:
    Hej allihop! 

Jag känner mig väldigt svullen... är i v. 7+6 men magen syns redan TYDLIGT. Har inte kunnat ha mina vanliga jeans sedan v. 6 eller något och börjar nästan oroa mig för att det ska vara mer än en bebis därinne... Det sliter och drar i huden, naveln har börjat bukta utåt...

Hur svullna är ni?

• Serendipity9

Ingen tia nej :( Kan nästan ingen spanska så kände mig väldigt liten på sjukhuset. Gyn sa att trycket uppe i luften kan orsaka blödning. Känsliga slemhinnor sa hon oxå.

Gweny skrev 2014-06-12 20:51:06 följande:
    uch vad obehagligt! Hoppas det bara var från annat ställe i livmodern och inte är något annat. kram!

• Malin81a
    Hej allihop! 

Jag känner mig väldigt svullen... är i v. 7+6 men magen syns redan TYDLIGT. Har inte kunnat ha mina vanliga jeans sedan v. 6 eller något och börjar nästan oroa mig för att det ska vara mer än en bebis därinne... Det sliter och drar i huden, naveln har börjat bukta utåt...

Hur svullna är ni?

Titta in på bildtråden där finns flera bilder på svullna magar! Jag kände mig lugnare när jag gjort det!
  • sourpussy

LängtansBlåaBlomma.. Jag tror du kan va hellugn. Jag är retrofreak och kommer nog ha bara retrosaker till min lilla. Längtar!!!!!

• Almagest
    sourpussy skrev 2014-06-12 18:24:35 följande:
    Min kompis har en jättefin vagn som man kan ha ligg och sittdel på, liksom framför varandra och smidig som sjutton att byta plats och greja eller ta bort den ena och bara ha för ett barn. :) 
    Vet du vad det är för märke på den?

• Almagest
    Hej allihop! 

Hur svullna är ni?
    Jag är också supersvullen. Folk har börjat snegla, och det är jobbigt, för jag är bara i vecka nio, vill inte berätta än. :/ Ingen utåtbuktande navel dock, men det fick jag aldrig med förra barnet, man är skapt så olika. :)
  • sourpussy
    Almagest skrev 2014-06-13 09:24:54 följande:
    Vet du vad det är för märke på den?

Ja, den heter Babyjogger city select. Glad
Svar på tråden BF Januari 2015