• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Gweny
    Malin81a skrev 2014-06-13 20:52:05 följande:
    Fy vad tråkigt. Kommer att sakna dig här. All lycka framöver. Kram

Tack, så snällt sagt! Lycka till nu på eran väg!
  • anyword
    Gweny skrev 2014-06-13 16:45:31 följande:
    Min instinkt stämde tyvärr, fick konstaterat ma idag på gyn. smile4.gif  så lämnar tråden, 
    Neej vad tråkigt. =( Kram. 
  • anyword
    RockTheRebell skrev 2014-06-13 18:39:25 följande:
    vilken vecka är du? =) Förra gången kände jag sprattel i v 15 fast jag bara kände i 22 med första.
    Bara i v. 9 så det känns väldigt otroligt, tror det måste vara placebo/önsketänk samt gaser. Förmodligen gaser. Magen krympte rätt rejält när förstoppningen äntligen släppte imorse, är fortfarande svullen men nu känns det normalt i alla fall!

Men ändå, det ibland liksom kittlar det till!
  • Modesty1972

Hej, hoppar in här - har BF 11/1. Har två barn sedan tidigare (-95 & -99) . Känns härligt men samtidigt lite skrämmande - man är ju några år äldre sedan sist...????

• Sunnan

Hej alla!
    Det var längesen jag skrev nu igen men jag läser allt. Precis hemkommen från en tredagars jobbresa. Blev inte mycket utrymme för sömn så är ganska mör fortfarande. Måste dessutom upp med tuppen även på helger för att äta frukost, annars har jag inget blodsocker kvar. Och har jag väl gått upp och ätit så kan jag inte somna om.

Men med graviditeten tuffar allt på som det ska. v11+2 nu - och har KUB om drygt en vecka! Ska bli jätteroligt. Vi har båda tagit eftermiddagen ledigt för att fira tillsammans att vi har ett friskt och välmående barn (hoppas jag). Jag ska be dem snällt att sätta BF efter årsskiftet då jag ligger jag ligger på gränsen och olika beräkningar ger från 31/12-2/1. Eftersom jag har diabetes blir jag igångsatt på BF om det inte har startat...men det är ju en massa helgdagar där omkring så det lutar nog mot 2/1 iaf.

• RockTheRebell

Ja det är nog det då. Det är väl ungefär där de börjar snurra,rygg o diska lite! Tarmarna kunde luras ganska bra först tyckte jag :)

anyword skrev 2014-06-14 00:10:32 följande:
    Bara i v. 9 så det känns väldigt otroligt, tror det måste vara placebo/önsketänk samt gaser. Förmodligen gaser. Magen krympte rätt rejält när förstoppningen äntligen släppte imorse, är fortfarande svullen men nu känns det normalt i alla fall!

Men ändå, det ibland liksom kittlar det till!

• Malin81a
    Modesty1972 skrev 2014-06-14 04:12:11 följande:
    Hej, hoppar in här - har BF 11/1. Har två barn sedan tidigare (-95 & -99) . Känns härligt men samtidigt lite skrämmande - man är ju några år äldre sedan sist...????

Välkommen! Mina är födda 07 och 09 så det är ju mycket senare än dina men känns ändå nytt på något sätt!
  • Malin81a

Då går jag in i vecka 9 imorgon och känner mig fortfarande inte gravid mer än att jag har svullen mage... Tänk vad olika det kan vara när jag mått fruktansvärt illa med de andra två...

Svar på tråden BF Januari 2015