• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • sourpussy
    Gweny skrev 2014-06-13 16:45:31 följande:
    Min instinkt stämde tyvärr, fick konstaterat ma idag på gyn. smile4.gif  så lämnar tråden, 
    nej... vad ledsamt Gråter
  • MillaPo

Jag fick tid för kub den 1/7, kommer va i v 13+2 då. Känns inte det lite sent? Va i vecka 12+ nått på kub ul med dotter...

• MillaPo
    Min instinkt stämde tyvärr, fick konstaterat ma idag på gyn.  så lämnar tråden, 

Fy va hemskt...vet vad du hår igenom...lider med dej...
  • RockTheRebell
    mlisavvas1 skrev 2014-06-13 08:37:49 följande:
    Har baking soda funkat för någon här?:)

Jag fick pojke denna gången med på bakingsoda =) det har stämt de två andra gångerna med likadant. Men ska prova en gång till för skoj skull! När jag kommer ihåg att köpa bikarbonat... ;)

Min mage är "skitstor". V 11 nu och tredje grav. Naveln pluttar såpass jag fick ta ut piercingen för 2 veckor sen! Det har jag gjort v26 och 18 de andra gångerna.... galet.

KUB på tisdag. Längtar och våndas så... Hoppas allt är bra och vi får berätta för alla istället för att misslyckas igen. Så nervös. Längtar så efter syskon.

• RockTheRebell
    Lioz skrev 2014-06-13 11:40:22 följande:
    Hej!!! Känns som jg kommer få hoppa denna tråden snart!! Va hos barnmorskan precis som också tyckte att jag va välidt stor för att vara i v8
    Så hon kände på min livmoder som sträckersig upp till naveln å bekräftar att jag är minst 12v gången

Nu är UL bokat till 26/6....
    Hej! En i en annan grupp får tredje och hennes livmoder motsvarar v16 =) Det finns de små som får gott om vatten i bassängen med. Så du kanske får stanna kvar ;) Men om du är v12 så är du ju precis kvar i gruppen =)
  • RockTheRebell
    anyword skrev 2014-06-12 21:30:50 följande:
    Tycker dessutom att jag känner små kittlande sparkar, det måste väl vara alldeles för tidigt? Kanske inbillar mig? Är helt övertygad om vilket datum bebisen "blev till" så att säga, så tror inte att dateringen är fel men det känns lustigt det här!
    vilken vecka är du? =) Förra gången kände jag sprattel i v 15 fast jag bara kände i 22 med första.
  • Akinna 77
    MillaPo skrev 2014-06-13 18:16:17 följande:
    Jag fick tid för kub den 1/7, kommer va i v 13+2 då. Känns inte det lite sent? Va i vecka 12+ nått på kub ul med dotter...
    Dom kan göra undersökningen mellan veckorna 11+0 till 13+6 så förutsatt att din graviditet är rätt "daterad" så borde det ju funka fint men jag förstår att du känner att det är i senaste laget, det skulle jag också tycka. 
  • Serendipity9

En fråga. Gynekologen här i Spanien sa att man kunde få en blödning av lufttrycket i flygplanet? (Jag började blöda på planet). Nån som har hört det innan? Nu har det iaf slutat o jag hoppas kunna njuta lite av semestern.

• Lioz

stjarnfamiljen.blogspot.se/2014/06/ett-ovantat-men-valkommet-plus-i.html Länkar till min blogg där jag skrev ett inlägg om min "inveklade historia" Har alltså inte fått min mens på ett tag men det har inte varit något kostigt enligt min bm då jag haft preventivmedel, men nu verkar det som det tagit sig trotts pringen. Enligt mina Beräkningar kan jag vara från v8- v15 Så blir spännande, har varit väldigt liten tidigare graviditeter å nu ör jag som med sonen i v28 typ xD

• Malin81a
    Min instinkt stämde tyvärr, fick konstaterat ma idag på gyn.  så lämnar tråden, 

Fy vad tråkigt. Kommer att sakna dig här. All lycka framöver. Kram
Svar på tråden BF Januari 2015